αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Απόψεις...


 «Είχα ορκιστεί (στον εαυτό μου) ότι δεν θα έγραφα λέξη για τον «Τζόκερ», αλλά μετά και τον τραγέλαφο με την αστυνομία και τους πιτσιρικάδες, είπα να αθετήσω τον όρκο μου.Να πω, λοιπόν, την ταπεινή μου γνώμη χωρίς περιστροφές: η ταινία εξυμνεί (θέλω να πω εμμέσως πλην σαφώς αλλά δεν ισχύει: εξυμνεί άμεσα) τα καψίματα και την καταστροφή. 

Στο φινάλε του έργου, όλη αυτή η αποθέωση του Τζόκερ με μια πόλη που καίγεται γύρω τριγύρω, ήρθε για να επιβεβαιώσει τη διάχυτη υποψία που είχα σχεδόν από την αρχή της ταινίας: απέναντι στη διαφθορά και στην απονιά του «συστήματος», προτείνεται ένας πυρίκαυστος μηδενισμός. Οι «μπάχαλοι» του 2008 ή/και του 2011-12 πρέπει να βρήκαν τον ύμνο τους σε αυτή την ταινία».
                                    
                                                           (Ηλ.Μαγκλίνης- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)


«Ενα έργο, που θα ήταν σήμερα στα τελειώματά του, ακυρώθηκε, σαλαμοποιήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ, δόθηκε το μισό στον αγαπημένο του εργολάβο που τελικά κηρύχθηκε έκπτωτος και τώρα το υπουργείο Μεταφορών δίνει μάχη με τον χρόνο για να μην χαθούν εκατοντάδες εκατομμύρια σε ευρωπαϊκά κονδύλια .

Από τον Μάιο του 2016 ξεκινά η δημοπράτηση και μέχρι το τέλος της διαδικασίας, το 2017, τέσσερα από τα οκτώ κομμάτια πηγαίνουν σε εταιρείες συμφερόντων της οικογενείας Καλογρίτσα, με την οποία έχει κουμπαριά ο κ. Σπίρτζης. 

Μάλιστα, τα τρία από τα τέσσερα κομμάτια ο Χρήστος Καλογρίτσας τα πήρε με εξωπραγματικές εκπτώσεις, στο διάστημα μέχρι τον Ιούλιο 2016, δηλαδή λίγους μήνες πριν από τον πρώτο διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, οπότε και αποκαλύφθηκαν τα γνωστά «βοσκοτόπια» που είχαν δοθεί ως εγγυήσεις. 

Ακόμα όμως και μετά το φιάσκο με τα «βοσκοτόπια», οι εταιρείες Καλογρίτσα κέρδισαν ένα ακόμα κομμάτι του κατακερματισμένου έργου, τον Φεβρουάριο του 2017. Σήμερα, ο κ. Καλογρίτσας έχει κηρυχθεί έκπτωτος σε δύο από τις τέσσερις εργολαβίες, με χρωστούμενα άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ προς την Attica Bank από δάνεια που ελάμβανε κατά τη διάρκεια της «πρώτης φοράς Αριστερά». 

Και το υπουργείο Μεταφορών τρέχει και δεν φτάνει για να μην χαθούν ευρωπαϊκά κονδύλια ύψους σχεδόν 300 εκατομμυρίων ευρώ λόγω των καθυστερήσεων που έχουν υπάρξει στο έργο Πάτρα-Πύργος».

                                                                                  (Protagon Team)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...