Δεν γνωρίζουμε ποια είναι η θέση του νέου Δημάρχου
για την απόδοση των πεζοδρομίων στους πεζούς και την ασφαλή μετακίνησή τους εντός του αστικού ιστού αλλά η κατάσταση που η προηγούμενη
Δημοτική Αρχή άφηνε να επικρατεί στην αρχή της λεωφόρου Δωδώνης για πέντε και βάλε χρόνια δεν
μπορεί να συνεχιστεί.
Αρκετές αναρτήσεις μας έδειξαν το πρόβλημα - που δεν είναι
βεβαίως μόνο πρόβλημα ενός δρόμου, όσο μια νοοτροπίας γενικότερα. Δύσκολα θα βρει κανείς
κάτι αντίστοιχο, οπουδήποτε αλλού στη χώρα. Από την πλατεία Πολυτεχνείου μέχρι το πρώην Πολυκλαδικό επικρατεί μια κατάσταση απερίγραπτη για πρωτεύουσα πόλη.
Επικίνδυνες
διαβάσεις οριζοντίως και καθέτως, ανύπαρκτα πεζοδρόμια για
τους πεζούς με τα αυτοκίνητα να καταλαμβάνουν το σύνολο των διαβάσεων και από
τις δύο πλευρές του δρόμου, παρότι εκεί υπάρχει και Πολυδύναμο Σχολείο. Ειδικά
για υπερήλικες, μητέρες με καροτσάκια και ΑμΕΑ είναι απαγορευμένη περιοχή. Οι
υπόλοιποι κάνουν σλάλομ ανάμεσα σε πόρτες και τροχούς.
Μπροστά στο Πολυκλαδικό
ένα πάρκινγκ - αεροδρόμιο παραμένει ανεκμετάλλευτο. Οι διαγραμμίσεις, άγνωστη λέξη. Η στάση του αστικού,
κανονικός σκουπιδότοπος. Προπολεμικά τα πεζοδρόμια - αλλού με σκέτο τσιμέντο, αλλού με χώμα και
χαλίκι. Εν έτει 2019. Στην είσοδο της πόλης!
Φτάνοντας στην πλατεία Πολυτεχνείου
χαλίκια εκσφενδονίζονται από το πάρκινγκ της Εθνικής Τράπεζας στον δρόμο.
Άγνωστη λέξη ακόμη και η πλακόστρωση! Την ίδια στιγμή, γιγάντια λεωφορεία κάνουν ουρά για
να κατέβουν τη Δωδώνης παρά την απαγορευτική πινακίδα. Ο άξονας Κεναν Μεσσαρέ – Βογιάννου- ακτή Μιαούλη
"αόρατος"!
Ελπίζουμε ο νέος δήμαρχος να θέσει σε πρώτη προτεραιότητα
κάτι με το οποίο ο απερχόμενος απαξίωσε να ασχοληθεί. Κι ας είναι η κύρια είσοδος μιας ολόκληρης πόλης. Οψόμεθα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου