αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 10 Ιουλίου 2018

Mισθοί... πολυτελείας


«Kι άλλος κύκλος ταλαιπωρίας περιμένει τους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών, καθώς οι εργαζόμενοι στο μετρό προγραμματίζουν νέες κινητοποιήσεις, παρά την περιορισμένη συμμετοχή των συναδέλφων τους. 

Τις επόμενες ημέρες πρόκειται να διεξαχθεί γενική συνέλευση του Σωματείου Ηλεκτροδηγών του μετρό προκειμένου να λάβουν αποφάσεις για νέες 24ωρες απεργίες, που θα προκαλέσουν στην πρωτεύουσα κυκλοφοριακό χάος και καθυστερήσεις.

Εντύπωση προκαλεί ωστόσο το γεγονός ότι τα σωματεία λαμβάνουν τις αποφάσεις για τις κινητοποιήσεις χωρίς απαραίτητα να έχουν τη συναίνεση της βάσης, γεγονός το οποίο αποκαλύπτεται από την ανάλυση των συμμετοχών. 

Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 25 Ιουνίου, οπότε και προχώρησαν σε στάση εργασίας οι εργαζόμενοι στο μετρό από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9 το πρωί, στην κινητοποίηση συμμετείχαν μόλις 7 εργαζόμενοι από τους 32 οδηγούς της γραμμής 3, που ήταν προγραμματισμένοι να εργαστούν το παραπάνω διάστημα. 

Αντίστοιχα, στο δίκτυο της γραμμής 2 ήταν προγραμματισμένο να εργαστούν συνολικά 30 οδηγοί, ενώ στη στάση εργασίας συμμετείχαν μόλις 16. Πρακτικά μόλις 23 οδηγοί, εργαζόμενοι των ΣΤΑΣΥ, ακινητοποίησαν τους συρμούς του μετρό επί τρεις ώρες την περασμένη εβδομάδα.

Αντίστοιχη εικόνα παρατηρήθηκε την προηγούμενη Παρασκευή (29 Ιουνίου), οπότε το σωματείο εργαζομένων αποφάσισε να τορπιλίσει το διευρυμένο νυχτερινό ωράριο του μετρό».

                                                                               (KAΘΗΜΕΡΙΝΗ)

 


Δείτε πώς τα 868 ευρώ βασικός μισθός γίνονται 4370 στον ΟΑΣΘ και βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Είναι ο "ορισμός" των ομάδων συμφερόντων, όπως τις ονόμαζε ο οικονομολόγος Mancur Olson. Μην ξεχνάτε ότι την χρεοκοπία του ΟΑΣΘ την πληρώσαμε οι φορολογούμενοι, όπως άλλωστε και την ελλειμματική λειτουργία του, έμμεσα και άμεσα.
 
Μισθολόγιο Διοικητικού Υπαλλήλου του ΟΑΣΘ:

Βασικός μισθός: 868,36
Χρονοεπίδομα: 781.52
Επίδομα «ειδικών συνθηκών»: 296,98
Επίδομα ανθυγιεινής Εργασίας: 247,48
Επίδομα συζύγου: 235,93
Επίδομα τέκνων: 589,83
Επιστημονικό Επίδομα: 329,98
Επίδομα θέσεως: 113,42
Επίδομα Η/Υ: 247,48
Επίδομα πτυχίου ξένης γλώσσας: 49,5
«Ειδικό επίδομα»: 164,99
ΕΠ 2%: 34,37
ΑΤΑ: 70,57
Επίδομα εξομάλυνσης: 340,49

Σύνολο μικτών αποδοχών: 4.370,9



                                                                   (P.Palaios -F/B)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...