Λεωφόρος Στ.Νιάρχου. Ο δρόμος προς το Πανεπιστήμιο, το
Νοσοκομείο, τα μάρκετ, τους κόμβους της Εγνατίας... Εκατοντάδες αυτοκίνητα και
κόσμος κινούνται εκεί καθημερινά. Δεν συζητάμε τώρα για το πώς θα έπρεπε να
είναι ένας τέτοιος δρόμος και το πώς είναι. Θα μπορούσε όμως -έστω και ο
υπάρχων- να δείχνει πολιτισμό.
Επί βδομάδες τώρα βλέπει κανείς πεταμένα χαλιά, στρώματα, μπάζα
σκουπίδια πίσω και δίπλα από τη στάση του αστικού. Αμάζευτα. Εκεί. Καθημερινά.
Απέναντι από ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων. Ωραία εικόνα για τους επισκέπτες...
Ειδικά εκεί στη διασταύρωση με τα Σεισμόπληκτα η κατάσταση πρωτόγονη. Χωματόδρομοι,
δεξιά, αριστερά, πουθενά διαβάσεις ή πεζοδρόμια. Στον κεντρικό δρόμο τα χώματα έχουν
καταλάβει το οδόστρωμα.Πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;
Επί πολλές μέρες
βλέπαμε ξένους φοιτητές να προσπαθούν να
ισοοροπήσουν στην άκρη του δρόμου κινούμενοι από το Πανεπιστήμιο προς την πόλη.
Δεν ντρέπεται κανείς γι’ αυτό;
Και μετά είδαμε τη στάση! Αυτή τη στάση από την οποία έχουν μείνει
μόνο τα σιδερένια δοκάρια (και έρχεται χειμώνας). Η κατάντια προσωποποιημένη.
Τέτοια απαξίωση στους επιβάτες,τέτοια αχαριστία στους ανθρώπους που κρατάνε το
Αστικό ΚΤΕλ όρθιο δεν έχει ξαναγίνει.
Και το χειρότερο; Αυτά είναι τοπικά
φαινόμενα. Δεν τα βλέπουμε εύκολα αλλού...
Όταν μάλιστα διαβάζει κανείς ειδήσεις σαν και τις παρακάτω τον πιάνει μελαγχολία.
"Διακόσια αυτόνομα συστήματα φωτισμού στάσεων αστικών λεωφορείων, τα οποία θα
τροφοδοτούνται αποκλειστικά από φωτοβολταική συστοιχία, εγκατεστημένη στην οροφή
της στάσης θα εγκατασταθούν στον Πύργο Ηλείας.
«Η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Πύργου, κατάφερε ακόμα μια
μελέτη να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και εντός των ημερών αναμένεται να λάβουμε και την
εντολή δημοπράτησης» επισήμανε ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παναγόπουλος προσθέτοντας
ότι οι πρότυπες αυτές στάσεις θα τοποθετηθούν στον Πύργο και τα δημοτικά
διαμερίσματα, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των δημοτών.
«Ο Δήμος Πύργου έχει θέσει ως στόχο να εκσυγχρονίσει τη
λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς στην ευρύτερη περιοχή που κινούνται. Για
το λόγο αυτό έχει πρόθεση να δημιουργήσει πρότυπες στάσεις, που θα είναι
αναγνωρίσιμες από απόσταση και θα έχουν τα απαραίτητα διακριτικά των Μέσων
Μαζικής Μεταφοράς που θα τις χρησιμοποιούν. Οι ενεργειακές ανάγκες της κάθε
στάσης θα καλύπτονται από κατάλληλο φωτοβολταϊκό σύστημα που θα τροφοδοτεί με
ενέργεια μπαταρίες, οι οποίες θα παρέχουν συνεχές ρεύμα που θα απαιτείται από
την κάθε στάση. Το σύνολο των στάσεων, που θα αναπτυχθούν, ανέρχονται σε 200»,
πρόσθεσε.
Ακόμα όμως και οι στάσεις στην αχανή πρώην Σοβιετική Ένωση είχαν τουλάχιστον στέγη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου