«Έχουμε
ακούσει τόσα απίθανα από βουλευτικά χείλη. Αρκεί να βρίζουν την κακιά δεξιά που
ξανάφερε τη χούντα και δεν αφήνει τον καθένα ελεύθερο να κλείνει τους δρόμους
του κέντρου ή να καταστρέφει δημόσια περιουσία. Διότι «η βία είναι δημοκρατικό
δικαίωμα του λαού καταχτημένο με αίμα». Αυτή τη δημοκρατία χτίσαμε εδώ και 45
χρόνια οπότε από μια άποψη η αριστερά έχει ένα δίκιο. Κάθε παρέα, σύλλογος,
συνδικάτο, κόμμα, κάθε συλλογικότητα μπορεί να καταλάβει με το έτσι θέλω
δημόσιο χώρο, να παραβιάσει την ελευθερία και να απαλλοτριώσει τα δικαιώματα των πολιτών αρκεί να δηλώνει
ότι είναι «κατά του συστήματος». Ότι είναι κάτι αριστερό και δη επαναστατικό.
Ότι έχει λόγο προοδευτικό.
Αν τα πράγματα στραβώσουν και γίνουν καταστροφές
είναι δικαιολογημένες μιας και το μάρμαρο πληρώνουν ή το «αστικό κράτος της
καταστολής» ή οι τραπεζίτες, οι έμποροι, οι καπιταλιστές που ρουφάνε το αίμα
του λαού. Αν οι βάνδαλοι συλληφθούν, πράγμα σπάνιο, τότε σύσσωμος ο
προοδευτικός νομικός και πολιτικός
κόσμος σπεύδει να διαμαρτυρηθεί και να πιέσει για την απελευθέρωση τους και το
επιτυγχάνει χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Διότι δεν φταίνε τα παιδιά τα δικά μας, τα
έκτροπα οφείλονται σε προβοκάτορες τους συστήματος. «Για μια μολότοφ κάνετε έτσι»; «Πειράζει άμα
την έχει στο σακίδιό του»; «Ασφαλίτες έδρασαν στο Αττικόν». «Την Μαρφίν την
έκαψαν οι τραπεζίτες, φίλοι της ΝΔ». «Έργο προβοκατόρων για να διαλυθεί η
μαζική συγκέντρωση». Τα ακούμε 40 χρόνια. Όχι άλλο κάρβουνο».
(Λ.Καστανάς- Αthensvoice)
«TA στοιχεία που
έδωσε στη δημοσιότητα ο Δήμος Παιονίας του Κιλκίς, από όπου διέρχεται ο
αυτοκινητόδρομος, επαναφέρουν στη δημοσιότητα το συντελούμενο έγκλημα στην
άσφαλτο και τον διασυρμό της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μόνο σε μήκος δεκαπέντε
χιλιομέτρων, στον κόμβο του Πολυκάστρου, έχουν χάσει τη ζωή τους 45 άνθρωποι σε μετωπικές συγκρούσεις
οχημάτων και το αίμα εξακολουθεί να ρέει στο οδόστρωμα, αφού ο δρόμος στο
κομμάτι από την περιοχή της Θεσσαλονίκης έως τους Ευζώνους, που κατασκευάστηκε
το 1970 μέχρι σήμερα, 50 χρόνια δηλαδή, δεν έχει δεχθεί καμία ουσιαστική
αναβάθμιση.
«Παρότι ο οδικός αυτός άξονας αποτελεί την κεντρική χερσαία πύλη της
χώρας από όπου διέρχονται περίπου 8.000.000 αυτοκίνητα τον χρόνο, δεν έχει
αναπτυχθεί πλήρως ως άξονας με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, καθώς διαθέτει
μία μόνο(!) λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και δεν έχει καν
διαχωριστική νησίδα», διαβάζουμε στην
επιστολή του Δήμου Παιονίας προς την Εγνατία Οδό, αντανακλώντας την αγωνία της
τοπικής κοινωνίας, να προειδοποιεί ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη «εάν
συνεχιστεί η αδράνεια».
(Στ. Τζίμας- ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου