«Αυτό είναι το εργοστάσιο επεξεργασίας σκουπιδιών στη Βιέννη.
Μέσα σε ένα πάρκο που παίζουν παιδιά. Σε όλον τον σοβαρό κόσμο, τα σκουπίδια τα
αντιμετωπίζουν ως θησαυρό και η τεχνολογία επιτρέπει την πλήρη αξιοποίησή τους
με ΜΗΔΕΝΙΚΟΥΣ ρύπους. Στην Περιφέρεια Αττικής όλοι οι ηλίθιοι κρατιστές
κουβεντιάζουν ακόμα επί 5 ώρες για το πού θα τα θάβουν και πώς θα
αντιμετωπίζουν τις αντιδράσεις των κατοίκων.
Υ.Γ. Υπεύθυνη για τη διαχείριση των απορριμμάτων στη Βιέννη
είναι η Αντιδήμαρχος. Ονομάζεται Μαρία Βασιλάκου. Αθηναία, ζει στη Βιέννη από
το 1986. Είναι αρχηγός των Πρασίνων της Βιέννης και αντιπρόεδρος των Πρασίνων
της Αυστρίας. (Οι σοβαρές χώρες έχουν και σοβαρό οικολογικό κίνημα.) Σκεφτείτε
τώρα την Μαρία Βασιλάκου ανάμεσα στα σούργελα του Περιφερειακού Συμβουλίου
Αττικής να προσπαθεί να τους πείσει να φτιάξουν ένα τέτοιο εργοστάσιο στην
Αθήνα.
Οι τουρκικοί σιδηρόδρομοι TCDD εγκαινίασαν στις 29/10/2016 ένα
νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό στην Άγκυρα αποκλειστικά για τραίνα υψηλής ταχύτητας.
Στην τελετή των εγκαινίων παρευρέθηκε ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ
Ερντογάν και ο Πρωθυπουργός Μπινάλι Γιλντιρίμ (ήταν και πρώην υπουργός
Μεταφορών).
Περιλαμβάνει τρεις πλατφόρμες που καλύπτουν έξι γραμμές
κίνησης, ενώ έχει κατασκευαστεί δίπλα στον υπάρχοντα κεντρικό σταθμό της
πρωτεύουσας, που θα εξακολουθήσει να καλύπτει τα συμβατικά δρομολόγια τραίνων
καθώς και τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Ο σταθμός κατασκευάστηκε σε δύο χρόνια με κόστος 214 εκατ ευρώ στο πλαίσιο σύμβασης κατασκευής και λειτουργίας. Η κατασκευάστρια
κοινοπραξία Cengiz-Limak-Kolin ήταν ο κύριος ανάδοχος και θα διαχειρίζεται το
σταθμό για μια περίοδο 19 ετών και 7 μηνών.
Η TCDD αναφέρει ότι ο σταθμός θα είναι σε θέση να καλύψει 50
000 επιβάτες ημερησίως. Εξυπηρετείται από τους κοντινούς σταθμούς του μετρό
Μάλτεπε και Ulus, ενώ η γραμμή του μετρό M4 που άνοιξε το Σεπτέμβριο, πρόκειται
να επεκταθεί στο νέο κόμβο από το Atatürk Kültür Merkezi.
Μεταξύ των μη-σιδηροδρόμων υπηρεσιών του οκταώροφου σταθμού
είναι ένα ξενοδοχείο 134 δωματίων, 200 διαμερίσματα για ενοικίαση και ένας χώρο
στάθμευσης αυτοκινήτων με χώρους για 1900 οχήματα. Συνολικά, ο σταθμός καλύπτει
194 000 m2.
Η TCDD Tasimacilik δρομολογεί τραίνα υψηλής ταχύτητας από την
Άγκυρα προς Gebze, ανατολικά της Κωνσταντινούπολης, και προς Konya, Η τουρκική
κυβέρνηση σχεδιάζει να ολοκληρώσει 4 000 χιλιόμετρα νέων κύριων γραμμών ως το
2023, που θα είναι ένας συνδυασμός γρήγορων γραμμών μικτής κυκλοφορίας και
κατασκευής νέων υποδομών υψηλής ταχύτητας.
Η τρύπα διαμέτρου 30 μέτρων στο κέντρο της πόλης Φουκουόκα,
που βρίσκεται στα νότια της χώρας, επισκευάστηκε μέσα σε 48 ώρες, αν και
καθυστέρησε η παράδοση του πολυσύχναστου δρόμου στην κυκλοφορία μέχρις ότου
ολοκληρωθούν οι έλεγχοι ασφαλείας.
Η εργατικότητα και η αποτελεσματικότητα των Ιαπώνων είναι
γνωστή, αλλά αυτή τη φορά υπερέβαλαν εαυτούς.
Εργαζόμενοι 24 ώρες το 24ωρο επί δύο συνεχή μερόνυχτα
κατάφεραν σύμφωνα με τοπικά μέσα να κλείσουν σε χρόνο ρεκόρ την τεράστια
καταβόθρα, που απειλούσε την ευστάθεια των γειτονικών κτιρίων.
(Japan Times)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου