αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 7 Ιουλίου 2020

Το Σχολείο των 08:10π.μ - 13:15μ.μ


«Ανάμεσα στο φτωχό υποτυπώδες σχολείο των 08:10π.μ - 13:15μ.μ του ΣΥΡΙΖΑ και τη συνέχιση του ίδιου φτωχού σχολείου από τη Ν.Δ., που στριμώχνει Ρομποτική, Αγγλικά, Οικολογική συνείδηση, Επιχειρηματικότητα, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, μέσα σε ένα πεντάωρο και κάτι, βρίσκεται εδώ και χρόνια το Σχολείο των 08:00π.μ -16:00 μ.μ με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΕΑΕΠ που αντιμετωπίζει τους μαθητές ως αυτό που πραγματικά είναι: παιδιά που διψάνε να μάθουν και να γίνουν συμμέτοχοι σε όσα συναρπαστικά υπάρχουν και συμβαίνουν στον κόσμο μας, όπως διψάνε για  παιχνίδι και δημιουργία. 

Υπάρχει το σχολείο που αντιμετωπίζει τους σημερινούς μαθητές  ως αυτό που μπορούν και περιμένουμε να γίνουν: ολοκληρωμένοι, σκεπτόμενοι, υπεύθυνοι πολίτες.Αυτό το σχολείο δίνει χώρο και χρόνο στη διδασκαλία και μάθηση των διαφορετικών αντικειμένων από δασκάλους με όρεξη και πάθος. Δίνει σε όλους τους μαθητές τη δυνατότητα συνεννόησης στην παγκόσμια γλώσσα. Είναι το σχολείο που εξασφαλίζει και εγγυάται σε κάθε μαθητή του ότι με την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης εν θα είναι άλλος ένας λειτουργικά αναλφάβητος.

Αυτό το σχολείο επιδιώκει τη διαρκή αξιολόγηση όλων των συντελεστών του ως σταθερή μέθοδο ελέγχου της αποτελεσματικότητας στη διαδικασία μάθησης. Αυτό το σχολείο αναλαμβάνει την ευθύνη της πολύπλευρης εκπαίδευσης των παιδιών αντί να τη μεταθέτει σε γονείς, φροντιστές, παππούδες και γιαγιάδες, κρατώντας για το ίδιο το προνόμιο του τελικού ακαταλόγιστου κριτή και τιμωρού για όλα όσα παρέλειψε να κάνει».

                          (Απόσπασμα άρθρου της Χ. Κεφαλίδου από το prοtagon.gr)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...