αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Οδικός άξονας της ντροπής...


«O Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του στη ΔΕΘ δεσμεύτηκε να καταστήσει μέσα στην επόμενη διετία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μεταφορικό κόμβο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλκανική. Προς τούτο έθεσε ως «βασικό στοίχημα» την ολοκλήρωση των κάθετων συνδέσεων της Εγνατίας Οδού, διά των οποίων θα φτάνουν τα φορτία στο λιμάνι και από εκεί στη Μεσόγειο από τις αγορές των Βαλκανίων και τούμπαλιν. 

Παραδόξως, δεν έγινε αναφορά στο πολυσυζητημένο κομμάτι της ΠΑΘΕ από τη Θεσσαλονίκη –και το λιμάνι της– έως τους Ευζώνους, για το οποίο έχουμε γίνει περίγελος διεθνώς. Χωρίς επαρκή φωτισμό και διαχωριστική νησίδα σε όλη τη διαδρομή, δίχως προστατευτικά στηθαία στις δύο πλευρές του, με αποτέλεσμα να μπαινοβγαίνουν ανενόχλητα τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικές μηχανές από τα γύρω χωράφια και να σκοτώνονται άνθρωποι σε βαριά τροχαία δυστυχήματα, αλλά και με οδόστρωμα παντελώς ακατάλληλο για την εξυπηρέτηση των οχημάτων, εξακολουθεί να αμαυρώνει την εικόνα της Ελλάδας, χώρας στον σκληρό πυρήνα της Ε.Ε. 

Οκτώ και πλέον εκατομμύρια οδηγοί που κάθε χρόνο μπαινοβγαίνουν στην Ελλάδα προερχόμενοι από χώρες της Ευρώπης αλλά και της γειτονιάς μας (Βόρεια Μακεδονία, Κόσοβο, Σερβία κ.ά.) με υπερσύγχρονους αυτοκινητοδρόμους είναι αναγκασμένοι όχι μόνο να διασχίζουν αυτόν τον διεθνή (στα χαρτιά) οδικό άξονα-καρμανιόλα, αλλά να πληρώνουν και διόδια! Η καλή εκδοχή είναι να μην θεωρήθηκε επικοινωνιακά πολύτιμος σε σχέση π.χ. με την Αμφίπολη, ώστε να συμπεριληφθεί στην ομιλία του πρωθυπουργού. Η κακή, να μην έχουν αντιληφθεί οι αρμόδιοι τη σημασία του».

                      (Απόσπασμα άρθρου του Στ.Τζίμα από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...