αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Σαν να μην πέρασε μια μέρα...


Η επόμενη είδηση έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Διαβάζουμε στο epirusgate.blogspot.gr:
-----------------------------------------------------------------------------------  
Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΓΙΑ ΤΟ TΑΞΙΔΙ ΙΩΑΝΝΙΝΑ -ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ...ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΠΡΙΝ... Μέσω της τηλεφημερίδας σας θα ήθελα να σας ανακοινώσω ένα πρόβλημα που αφορά τη διαδρομή Ιωάννινα –Αθήνα ή  Αθήνα – Ιωάννινα με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων.

Παρά την ολική χρήση του αυτοκινητοδρόμου από το ΚΤΕΛ ο χρόνος της διαδρομής παραμένει ο ίδιος . ΕΞΙ  (6) ώρες !!!!! Αν είναι δυνατόν. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας έχει ως όρια τα 100 χιλ /ωρα και σε μερικές περιπτώσεις τα 90 χιλ/ώρα για τα λεωφορεία σε αυτοκινητόδρομο. Οι οδηγοί του ... ΚΤΕΛ όμως φροντίζουν να κάνουν το ταξίδι με 60, 70  χιλ ανά ώρα ή με στάσεις κ΄ σκόπιμες καθυστερήσεις. (Πρόσφατα οι επιβάτες περιμένανε  τον οδηγό να φάει σε στάση στο Αίγιο !!!!!! έτσι ώστε το ταξίδι να γίνει σε 6 ώρες).

Καλώ  δημόσια να πάρει θέση σε αυτό το θέμα η διοίκηση του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων. Για κάποιο λόγο προφανώς γίνεται αυτό. Όμως μήπως είναι καιρός να συντομεύσει χρονικά η διαδρομή;  Διαφορετικά να επιτραπεί και σε άλλες εταιρείες να κάνουν με Λεωφορεία τη διαδρομή αυτή προς εξυπηρέτηση των επιβατών και να μην είμαστε όμηροι των επιθυμιών των εκάστοτε οδηγών….    

Μπέλλος Χρήστος – Καθηγητής Β/θμιας Εκπαίδευσης.

-------------------------------------------------------------------------------------------
 
Από μια σύντομη έρευνα, καμία σχέση δεν έχει  η αποπεράτωση της Ιονίας Οδού με την ανταπόκριση σε αυτήν του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων το οποίο- εκμεταλλευόμενο  τον μονοπωλιακό του χαρακτήρα-  έχει μείνει κολλημένο στις εποχές που το ταξίδι για Αθήνα ήταν μια μικρή Οδύσσεια. Και να η στάση εδώ και να η στάση παραπέρα, να φάει ο οδηγός , να κονομήσουν και κάποια από τα  μαγαζιά της διαδρομής. 

Είναι απορίας άξιον γιατί το ΚΤΕΛ να προσπαθεί να επιβραδύνει τη διαδρομή αντί να την επιταχύνει και να τη διαφημίζει κιόλας. Αλλά αυτή είναι μια κλασική αντίδραση οπισθοδρομικών δομών που παρότι τα πράγματα γύρω τους αλλάζουν οι ίδιοι -με νοοτροπία κουτοπόνηρου χωρικού- θέλουν να παραμείνουν ίδια.

Τεσσερισήμισι ώρες το πολύ (συμπεριλαμβανομένης μιας μικρής στάσης ενός τετάρτου)  θα ήταν ένας λογικός χρόνος για τη διαδρομή μέχρι την Αθήνα. Αν δεν μπορεί να την κάνει το ΚΤΕΛ πρέπει να μπορούν να την κάνουν άλλα λεωφορεία, τουριστικά.  Οι επιβάτες δεν είναι κορόιδα. Πληρώνουν αδρά τη διαδρομή, και αν το ΚΤΕΛ θέλει να μείνει στη δεκαετία του ‘70,  πρέπει να βρουν άλλους τρόπους για να ταξιδεύουν, οι οποίοι θα αρμόζουν στον τρόπο που απαιτεί ο καινούριος δρόμος - που για να ολοκληρωθεί κόστισε δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...