«Ο ΟΑΣΘ είναι μια εταιρία με κύκλο εργασιών άνω των 150
εκατομμυρίων Ευρώ, με πάνω από 2.000 εργαζομένους και ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο
και δύσκολο έργο να εκτελέσει.
Υποψιάζομαι ότι είναι μέσα στις 50 μεγαλύτερες εταιρίες στην
Ελλάδα με βάση τον κύκλο εργασιών της.Και με βάση τα παραπάνω θα ήλπιζα ότι η
κυβέρνηση θα όριζε ένα Διοικητικό Συμβούλιο ικανό να αναλάβει αυτό το δύσκολο
έργο. Ένα διοικητικό συμβούλιο που θα αποτελούταν από έμπειρους manager και
συγκοινωνιολόγους έτσι ώστε επιτέλους η πόλη να αποκτήσει αστικές συγκοινωνίες
ανάλογες των Ευρωπαϊκών πόλεων.Αλλά φευ.
Και μπορεί η όλη συζήτηση να έχει εξαντληθεί στον ορισμό του
Στέλιου Παππά ως προέδρου του ΟΑΣΘ, για συμβολικούς λόγους όπως το δικαιολόγησε
ο Χρήστος Σπίρτζης, αλλά ας σταχυολογήσουμε και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ.
Στέλιος Παππάς (Πρόεδρος) : Συνδικαλιστής της ΔΕΗ, μέλος του
ΣΥΡΙΖΑ, πατέρας του Νίκου Παππά
Σάββας Παναγιωτίδης (Διευθύνων Σύμβουλος) : Πέρα από ότι είναι
μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης δεν μπόρεσα να βρω τίποτα για καμία του
επαγγελματική δραστηριότητα και εμπειρία που να δικαιολογεί την θέση του στο ΔΣ
μιας τόσο μεγάλης εταιρίας πόσο μάλλον στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου.
Ακρίτας Καϊδατζής (Μέλος) : Προϊσταμένος στο Νομικό Γραφείο της Κυβέρνησης και
καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του ΑΠΘ
Μανώλης Λαμτζίδης (Μέλος) : Δικηγόρος, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και
υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς στις προηγούμενες εκλογές
Φώτης Μπίμπασης (Μέλος) : Σχεδόν μόνιμος υποψήφιος στις
αυτοδιοικητικές εκλογές της Θεσσαλονίκης όπου στις τελευταίες στήριξε τον
Μηταφίδη. Απόφοιτος Τηλεφωνικής Σχολής του Ιδρύματος Σχολής Τυφλών Θεσσαλονίκης
Όλγα Γιάννη (Μέλος) : Δημοσιογράφος. Υποψήφια με τους ΑΝΕΛ στις
τελευταίες εκλογές. Τα υπόλοιπα 3 μέλη
ορίζονται ένα από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, ένα από την περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.Τα πράγματα δεν είναι και
ιδιαίτερα διαφορετικά και στον «Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης»
που είναι η νέα εταιρία που θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ
Κωνσταντίνος Αμπατζάς (Πρόεδρος) : Δικηγόρος, μέλος της
Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
Ιωάννης Τσιωνάς (Διευθύνων Σύμβουλος) : Τοπογράφος Μηχανικός
και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη
Δρόσος Δρόσος (Μέλος) : Λογιστής
Αντώνιος Ελευθεριάδης (Μέλος) : Τραπεζικός Υπάλληλος,
επικεφαλής του Ρεύματος Νέων Σοσιαλιστών της νεολαίας ΠΑΣΟΚ που τώρα βρίσκεται
στον ΣΥΡΙΖΑ
Αλέξανδρος Κιτικίδης (Μέλος) : Δικηγόρος και υποψήφιος
βουλευτής των ΑΝΕΛ στην Α’ Θεσσαλονίκης.Τα υπόλοιπα μέλη ορίζονται από τον Δήμο
Θεσσαλονίκης και την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
11 άτομα διόρισε η κυβέρνηση. Ούτε ένας συγκοινωνιολόγος.Ούτε
ένας με την όποια εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.7 αποτυχημένοι πολιτευτές
του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ. 10 (ίσως και 11 γιατί για τον κ. Δρόσο δεν ξέρω τίποτα)
κομματικά στελέχη. Και ο πατέρας του κολλητού του Πρωθυπουργού. Ίσως έπρεπε ο
τίτλος του post να ήταν “Οι αστικές συγκοινωνίες ως κομματικό λάφυρο” αλλά
πιστεύω πως...και οι 11 θα προσφέρουν στην Θεσσαλονίκη και στις αστικές της
συγκοινωνίες υπέροχες στιγμές».
(thanosk - thess.gr)
Aνάμεσα στα ονόματα που ανακοινώθηκαν πως θα αποτελούν το νέο
ΔΣ βρίσκεται και αυτό του στελέχους των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Ντίμη
Αργυρόπουλου. Πρόκειται για τον φωτογράφο ο οποίος είχε προκαλέσει σφοδρές
αντιδράσεις το 2013, όταν ως αποτυχών πολιτευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων έγραφε
στην προσωπική του σελίδα στο Facebook απευθυνόμενους σε επίδοξους τρομοκράτες(;)
να φυτέψουν μια σφαίρα στον τότε υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα.
Ο Ντίμης Αργυρόπουλος διορίστηκε ως μέλος της διοίκησης της
ΑΣΥΘ «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε.», της εταιρείας που θα συσταθεί
ώστε να γίνει ο νέος ΟΑΣΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου