αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Σουρεαλισμός...



Οι αναρτήσεις του προέδρου της ΕΡΤ μετά το ντιμπέιτ των δύο πολιτικών αρχηγών, υπέρ του Αλέξη Τσίπρα, ήταν η αφορμή για τον σάλο που δημιουργήθηκε και την παραίτηση του Γιάννη Μυλόπουλου.Ο κ.Μυλόπουλος έθεσε την παραίτηση του από την προεδρία της ΕΡΤ3 με την παρακάτω επιστολή:
Αναλυτικά η επιστολή του:
«Μετά από το θόρυβο που προκλήθηκε και την πολιτική εκμετάλλευση που επιχειρήθηκε με αφορμή τη δημοσιοποίηση των πολιτικών μου προτιμήσεων και απόψεων και προκειμένου να μη δημιουργηθεί η παραμικρή υπόνοια για την αμερόληπτη και αντικειμενική λειτουργία της ΕΡΤ, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του προέδρου της ΔΕ της ΕΡΤ3».



Βαρουφάκης: Ψηφίζω Λαϊκή Ενότητα λόγω Βαλαβάνη και Ησυχου…» Τον εντυπωσίασαν λέει  «με το ήθος τους, την εργατικότητα τους και, ιδιαίτερα, με την συνέπεια με την οποία στάθηκαν όρθιοι απέναντι στις σειρήνες της διαφθοράς και στην απεμπόληση εθνικής κυριαρχίας».


Βενιζέλος:
«Το ηθικό πλεονέκτημα είναι ένα ψευτοηθικολογικό πλεονέκτημα. Όποιος επικαλείται την ηθική του και την πίστη του, κρύβει από πίσω του κάτι» πρόσθεσε και διερωτήθηκε:
«Φανταστείτε να είχα κάνει εγώ τις θερινές μου διακοπές στο Σούνιο, σε μια έπαυλη την οποία κάποιος εφοπλιστής έχει νοικιάσει σε έναν επιχειρηματία που ασχολείται με τον καλλωπισμό ανθρώπων οι οποίοι έχουν ανάγκη από τεχνητά μαλλιά και με φιλοξενεί με την οικογένειά μου. Σκεφτείτε τι θα είχε γίνει, ή τι θα είχε γίνει για τον κ. Μεϊμαράκη, ή για την κυρία Γεννηματά, ή για οποιονδήποτε άλλον».


O φωτορεπόρτερ Βασίλης Κουτρουμάνος μίλησε για τη στοχοποίηση που δέχθηκε ο ίδιος και η κόρη του από τη σχολή Χιλλ σχετικά με τις φωτογραφίες της Περιστέρας Μπαζιάνα, τι οποίες όμως δεν είχε τραβήξει εκείνος.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο protothema.gr ο κ.Κουτρουμάνος είπε μόλις δημοσιοποιήθηκαν από τα ΜΜΕ οι φωτογραφίες η διευθύντρια του σχολείου τον κάλεσε για ανάκριση! Μάλιστα όταν έφτασε στο σχολείο και πήγε στο γραφείο της διευθύντριας εκείνη μιλούσε με μία κυρία Μπέτυ στο τηλέφωνο. Πρόσθέτει μάλιστα ότι του είπαν από τη σχολή «Το παιδί μου θα έρθει σε δύσκολη θέση, δεν θα το κάνουν παρέα τα άλλα παιδιά, δεν θα το καλούν σε πάρτι και θα το απομονώσουν. Ψυχικός εκβιασμός δηλαδή».
Ο κ. Κουτρουμάνος συνεχίζει: «Εχω συναντήσει πολλές γυναίκες πρωθυπουργών και προέδρων λόγω του επαγγέλματός μου, τέτοια αλαζονεία πρώτη φορά βλέπω». «Το έκανε όλο αυτό γιατί όταν κάποιος δηλώνει αριστερός, φυσικά και έχει ενοχές να πηγαίνει το παιδί του ιδιωτικό σχολείο. Αν ήταν δημόσιο δεν θα γινόταν τίποτε απολύτως»[...] 




Μετά από 2 εβδομάδες αποκαλύψεων και υπό το βάρος της γενικής κατακραυγής ο Τσίπρας μίλησε επιτέλους για τα δύο ιδιωτικά σχολεία των παιδιών του και... δεν είπε τίποτε.
 «Για οκτώ χρόνια δεν υπήρχε η παραμικρή σκιά για μένα και την οικογένειά μου, τώρα βγήκαν όλα, ποια είναι η γυναίκα μου, αν το παιδί μου πάει σε ιδιωτικό, τι έκανε ο πατέρας μου όσο ζούσε, η μητέρα μου, η αδερφή μου, ο αδερφός μου» αρκέστηκε να πει ο κύριος Τσίπρας το πρωί της Παρασκευής σε συνέντευξή του στον Ant1 και τον Γιώργο Παπαδάκη, δείχνοντας πως μεν αντιλαμβάνεται το θόρυβο που έχει ξεσπάσει, απαξιώντας δε να δώσει μια σαφή απάντηση προς τους πολίτες.



Γιατί το επιχείρημα «με ξέρετε 8 χρόνια» και «είμαι διαφορετικός» δεν μπορεί να σταθεί για να δώσει απάντηση στη στάση του σε θέματα παιδείας. Κανείς άλλωστε δεν αμφισβήτησε ότι μπορεί να στείλει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία λόγω οικονομικής επιφάνειας. Το πολιτικό και ηθικό θέμα που προκύπτει έχει να κάνει με το πώς μπορεί να υπερασπίζεσαι τη δημόσια δωρεάν παιδεία και ταυτόχρονα να μην την εμπιστεύεσαι, να τη φορτώνεις στο Μπαλτά διαλύοντας την και να βάζεις και 23% φόρο σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία επιβαρύνοντας τους μή έχοντες.
                                                                                    (Πρώτο Θέμα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...