«Ήταν λίγο πριν τα μεσάνυχτα της 22 Δεκεμβρίου 2014. Τα κόμματα
ακόνιζαν τα ξίφη τους, εν όψει της διαφαινόμενης ασυμφωνίας για τον ΠτΔ και της
εκλογικής μάχης που θα ακολουθούσε. Η πολιτική οξύτητα ήταν στο «κόκκινο»!
Ξαφνικά ένα κύμα αγάπης, αλληλοκατανόησης και εθνικής συμφιλίωσης πλημμύρισε
την μέχρι πριν λίγο ηλεκτρισμένη αίθουσα του κοινοβουλίου. ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ
και ΚΚΕ, ομονόησαν!!!
Ήταν το πνεύμα των Χριστουγέννων που τρύπωσε από την καμινάδα
και γλύκανε τις ψυχές των εθνοπατέρων; Όχι βέβαια! Ήταν μια τροπολογία, μαζί με
102 (!) άλλες που μπήκε νύκτωρ, «στη ζούλα», σε ένα, ως συνήθως, άσχετο
νοοσχέδιο (του υπουργείου Υγείας: περί ίδρυσης παρατηρητηρίου άνοιας, βελτίωσης
περιγεννητικής φροντίδας και άλλων ρυθμίσεων). Την πρότειναν οι βουλευτές της
ΝΔ, Αθ. Μπούρας και του ΠαΣοΚ, Π. Ρήγας, έγινε αποδεκτή από τον υφυπουργό
Μεταφορών κ. Μ. Παπαδόπουλο και, φυσικά, ενθουσίασε τις κοινοβουλευτικές ομάδες
του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ! Τι έλεγε η τροπολογία; Να επαναπροσληφθούν στην ΣΤΑΣΥ
Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.) 280 περίπου πρώην εργαζόμενοι της Αττικό
Μετρό των οποίων οι συμβάσεις είχαν λήξει το 2010 και η κυβέρνηση Παπανδρέου
δεν τις είχε ανανεώσει.
Πρόκειται για καραμπινάτες ρουσφετολογικές προσλήψεις της
κυβέρνησης Καραμανλή που, όπως είχε αποκαλύψει το πόρισμα του Γενικού
Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, “έβγαζαν μάτι”! Σε πολλές, η
πρόσληψη προηγούνταν της αποστολής των βιογραφικών ή των συνεντεύξεων και σε
άλλες υπήρχαν τα γνωστά ιδιόχειρα σημειώματα του πολιτικού που ενδιαφερόταν να
τακτοποιήσει το “δικό μας παιδί”!
Από το 2010, οι συνδικαλιστές της ΣΤΑΣΥ πίεζαν βουλευτές και
υπουργούς ζητώντας να γυρίσουν οι “συνάδελφοι” στις “δουλειές” τους. Σιγά μην
αντιδρούσαν τα διακομματικά λαμόγια της πελατειακής βιομηχανίας!
Έτσι, η σημερινή “κυβέρνηση”, με τον υπουργό Σπίρτζη (αυτόν με
το προτραίτο του Βελουχιώτη στο γραφείο) έρχεται να ολοκληρώσει τις
μονιμοποιήσεις αυτών που είχε διορίσει η προπροπροηγούμενη, και “τακτοποίησε” η
προηγούμενη[...]
Έτσι τα καραμανλικά βύσματα θα ξαναναστρογγυλοκαθήσουν στις
θέσεις της αργομισθίας, ξεκοκκαλίζοντας τον φόρο σου, αγαπητέ φορολογούμενε,
στο όνομα της πρώτης φοράς αριστεράς[...]
(Απόσπασμα άρθρου του Θ.Τζήμερου της Δημιουργίας ξανά)
Η κυβέρνηση επαναπροσλαμβάνει 37 μηχανικούς αεροσκαφών. Που
είχαν απομακρυνθεί όταν έκλεισε η ΟΑ. Πήραν το εφάρπαξ η την αποζημίωση τους
και τώρα επανέρχονται δόξη και τιμή (απόφαση αναπλ. υπουργού υποδομών Σπίρτζη,
ΦΕΚ 1569). Αν αναρωτιέστε πού τοποθετούνται και τι αντικείμενο θα έχουν, αφού
το κράτος δεν διαθέτει πια αεροπορική εταιρεία, η απάντηση είναι ότι
τοποθετούνται σε προσωποπαγείς θέσεις που συνιστώνται ειδικά γι αυτούς στην
ΥΠΑ. Με τον ίδιο βαθμό και τις ίδιες μισθολογικές απολαβές που είχαν τότε. Οι
ετήσιες αποδοχές εκάστου ανέρχονται σε 36.145 ευρώ. Για να κάνουν τι ακριβώς
στην ΥΠΑ οι μηχανικοί αεροσκαφών; Να επιθεωρούν καθημερινά εκείνη την αντίκα
αεροσκάφους - Ντακότα που είναι στον προαύλιο χώρο της ΥΠΑ;
(G.Billinis)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου