«Η έκθεση Πισσαρίδη δείχνει φως και είναι καλό να την διαβάσουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Τα πράγματα, λοιπόν, είναι απλά: Είτε η κυβέρνηση Μητσοτάκη βάζει μπροστά την μηχανή των μεταρρυθμίσεων και κερδίζει το στοίχημα της Οικονομίας και την πολιτική παρτίδα, είτε υποχωρεί και γίνεται κι αυτή ένα κομμάτι της κρίσης, όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.Το κακό για την χώρα είναι ότι δεν έχει περιθώρια για άλλους πειραματισμούς. Για άλλες αποτυχίες. Η επόμενη επιλογή δεν θα είναι κάποιος που θα μοιράζει λεφτά στα δοκιμαζόμενα πλήθη των ανέργων, αλλά κάποιο νόμισμα άγνωστης αξίας.
Με άλλα λόγια η κυβέρνηση, η όποια κυβέρνηση, δεν έχει άλλον δρόμο πέραν από εκείνον των μεταρρυθμίσεων. Και μάλιστα σε μία περίοδο που ο λαός είναι περισσότερο δεκτικός από οποιαδήποτε άλλη φορά στο παρελθόν. Και το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει αυτή την στιγμή άλλη πολιτική δύναμη πέραν της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη που να είναι σε θέση να εφαρμόσει ένα μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα. Αν η κυβέρνηση χάσει για οποιονδήποτε λόγο την αυτοδυναμία μέσω ενός πολιτικού ακροβατισμού, τότε είναι αμφίβολο τι θα συμβεί.Κι αν κερδίσει τις εκλογές και πετάξει στα σκουπίδια με αυτό τον τρόπο την απλή αναλογική; Δεν αποκλείεται, αλλά δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο ότι τα πράγματα θα γίνουν έτσι ακριβώς και μάλιστα με τους ψηφοφόρους να είναι ευάλωτοι, αφού ζουν μέσα σ’ ένα κλίμα μεγάλης ανασφάλειας.
Η ανασφάλεια και η οικονομική κρίση δεν είναι οι
καλύτεροι σύμβουλοι στις κάλπες. Ο δρόμος των μεταρρυθμίσεων είναι έτσι ή
αλλιώς το υποχρεωτικό πέρασμα για μία κυβέρνηση που θέλει να πετύχει στους
στόχους της, όπως είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Δεν υπάρχει λόγος να παρεμβληθεί
μία άσκοπη παράκαμψη από την οδό των εκλογών. Πόσο μάλλον όταν αυτή η οδός
μπορεί να οδηγεί σε άλλες κατευθύνσεις από εκείνες που υπόσχονται οι πινακίδες
στις διασταυρώσεις».
(Απόσπασμα άρθρου του Θ. Μαυρίδη από το liberal.gr)
«Άραγε δεν προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον, όταν στηρίζεται η Aegean, η οποία αποδίδει στο δημόσιο πάνω από 400 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο σε φόρους και εισφορές;Άραγε δεν προστατεύεται το δημόσιο συμφέρον, όταν στηρίζεται η Aegean, που αποτελεί την πιο βασική υποδομή και το πιο χρήσιμο εργαλείο της τουριστικής δραστηριότητας της χώρας μας και η οποία στο εννεάμηνο του 2020, “έκαψε’’ περίπου 160 εκατ. ευρώ από τα ρευστά διαθέσιμα της, με τις ανάγκες της για το τέταρτο τρίμηνο, να υπολογίζονται σε επιπλέον 50 εκατ. ευρώ;
Προφανώς τα ηγετικά στελέχη του Σύριζα, δεν έχουν αντιληφθεί, το τι γίνεται στον πλανήτη και το μόνο που κάνουν είναι να κραυγάζουν υπέρ των επιτάξεων και των κρατικοποιήσεων, που αποτελούν λέξεις τοτέμ των επαναστατικών τους ονειρώξεων.Άραγε δεν έχουν μελετήσει τις προβλέψεις της ΙΑΤΑ για ζημίες της τάξεως των $160 δισ. για το 2020 και το 2021; Άραγε δεν έχουν ενημερωθεί για τα κρατικά πακέτα στήριξης προς τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες; Για τα 10,4 δισ. ευρώ που δόθηκαν στην Air France / KLM από τις κυβερνήσεις της Γαλλίας και της Ολλανδίας, για τα 9 δισ. ευρώ που κατευθύνθηκαν στην Lufthansa, για τα 1,2 δισ. ευρώ για την ΤΑΡ από την κυβέρνηση της Πορτογαλίας και τα 1,1 δις. για την σκανδιναβική αεροπορική εταιρεία SAS;
Η απουσία ανθρώπων που να γνωρίζουν από οικονομικά, ή χρηματοικονομικά, είναι εμφανέστατη στην ηγετική ομάδα του Σύριζα. Γεγονός που οδηγεί στην απουσία μιας ορθολογικής αντιπολιτευτικής φωνής. Μιας φωνής που είναι αναγκαία για την πολιτική ζωή της χώρας».
(Απόσπασμα άρθρου του Κ. Χαροκόπου από το liberal.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου