αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Απόψεις...


«Είναι πολύ χρήσιμο να διαβάζεις εφημερίδες. Με χθεσινό ρεπορτάζ της «Κ», ο Προκόπης Χατζηνικολάου μας επισημαίνει το ακόλουθο αντικειμενικό γεγονός: η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τη ρύθμιση σύμφωνα με την οποία το υπουργείο Οικονομικών είναι υποχρεωμένο να πληρώνει τόκους όταν καθυστερεί την επιστροφή φόρου για περισσότερες από 90 ημέρες.

Το κράτος χρωστάει το αστρονομικό ποσό του 1,8 δισ. ευρώ προς πολίτες και επιχειρήσεις. To Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων (που αφορά σίγουρα το σύνολο των εξαγωγών της χώρας) κάνει κατά μέσον όρο 1.663 μέρες (περίπου 55 μήνες ή 4,5 χρόνια!) για να επιστρέψει τον οφειλόμενο, κατά τους κοινοτικούς κανόνες, ΦΠΑ. Αντιλαμβάνομαι ότι η κυβέρνηση δεν εκτιμάει την επιχειρηματικότητα, αλλά όχι κι έτσι!»
                                
                                                     (Mπ.Παπαδημητρίου-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

« Πάνω στην ύλη των μαθημάτων –και κυρίως στο γυμνάσιο και στο λύκειο– έχει στηθεί ένας ολόκληρος κλάδος της οικονομίας, από φροντιστές (μεταξύ αυτών και καθηγητές σχολείων), συγγραφείς βοηθημάτων, εκδότες κ.λπ. με τζίρο τουλάχιστον ένα δισ. ετησίως. Στην περίπτωση ενός ριζικού μετασχηματισμού της ύλης, αυτό το σύστημα θα πρέπει να οργανωθεί σε νέες βάσεις. Και μόνο το να μάθουν την καινούργια ύλη οι εκπαιδευτικοί και να δρομολογηθεί νέο εξεταστικό/φροντιστηριακό υλικό, είναι γιγαντιαία επιχείρηση κι ένα μεγάλο ξεβόλεμα εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. 

Την ίδια στιγμή, ποιος μετράει, καθώς δεν υπάρχει ούτε καν σύστημα αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών, τις συνέπειες στο εκπαιδευτικό έργο της διδασκαλίας μαθημάτων από αναρμόδιες ειδικότητες (π.χ. Ιστορία από ξενόγλωσσους); Ετσι, το ελληνικό σχολείο πορεύεται με την αδράνειά του, και το μόνο του μέλημα είναι να βολέψει τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών - ψηφοφόρων. Ενα σχολείο στον αυτόματο πιλότο, που αναπαράγει τις παθογένειές του, και υπουργοί που είναι ευτυχείς μόνον όταν έχουν κονδύλια για προεκλογικούς διορισμούς».

                                                               (Απ.Λακασάς-ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...