αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Ειδήσεις...



«Απέρριψε ο Αρειος Πάγος αίτηση συνδικαλιστή που είχε συνδικαλιστική άδεια επί 8 συνεχόμενα έτη με πλήρεις αποδοχές και ασφαλιστική κάλυψη και ζητούσε από τα δικαστήρια να λάβει, θερινή άδεια. Ζητούσε μάλιστα να υποχρεωθεί ο εργοδότης του να του καταβάλει αναδρομικά το επίδομα αδείας με προσαύξηση 100%.

Ειδικότερα, υπάλληλος προσλήφθηκε το Φεβρουάριο του 1985 σε ασφαλιστική εταιρεία με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αόριστου χρόνου ως υπάλληλος. Ο επίμαχος υπάλληλος είχε ζητήσει να του γνωστοποιήσει εγγράφως η εργοδότρια εταιρεία, «πότε θα του χορηγήσει την ετήσια άδεια αναψυχής», για την τριετία 2009- 2011 και σε αντίθετη περίπτωση, ζητούσε «να του καταβάλει τη νόμιμη αποζημίωση μη χορήγησης της θερινής άδειας». Η ασφαλιστική εταιρεία δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα του συνδικαλιστή και ο τελευταίος προσέφυγε στα δικαστήρια.

Το Εφετείο Αθηνών δικαίωσε τον εν λόγω συνδικαλιστή, δεχόμενο ότι η εργοδότρια εταιρεία που κατέβαλε τις αποδοχές του επί 8 συνεχόμενα χρόνια, όφειλε να δώσει και το επιδόματα θερινής άδειας των ετών 2009- 2011 με προσαύξηση 100%, λόγω υπαιτιότητάς της. Έτσι, το Εφετείο επιδίκασε στον συνδικαλιστή το ποσό των 48.724 ευρώ. Όμως, η ασφαλιστική εταιρεία άσκησε αναίρεση στον 'Αρειο Πάγο και κρίθηκε από τους αρεοπαγίτες ότι η εφετειακή απόφαση έχει αντιφατική και ασαφή αιτιολογία και απέρριψε ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσης του συνδικαλιστή.

Από το 2004 και μετά και επί 8 συνεχόμενα έτη, ήταν εκλεγμένο μέλος του γενικού συμβουλίου της Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος (Ο.Α.Σ.Ε.) και λόγω της συνδικαλιστικής του ιδιότητας είχε απαλλαγεί από την υποχρέωση παροχής εξαρτημένης εργασίας στην εργοδότρια εταιρεία και είχε αποσπασθεί στην Ο.Α.Σ.Ε. Δηλαδή λάμβανε το σύνολο των αποδοχών του  βασικός μισθός, επιδόματα, κ.λπ..

Τελικά, ο 'Αρειος Πάγος αποφάνθηκε ότι η εργοδότρια επιχείρηση δεν οφείλει να καταβάλει, ούτε τις αποδοχές αδείας, ούτε και την προσαύξηση του 100%. Και αυτό γιατί η εταιρεία εξ αντικειμένου και ανεξάρτητα από την θέλησή της, δεν είχε την δυνατότητα να του χορηγήσει άδεια αναψυχής για τον λόγο ότι τελούσε διαρκώς, επί σειρά 8 ετών, σε συνδικαλιστική άδεια χωρίς διακοπή, μη παρέχων την εργασία του στην εταιρεία που είχε προσληφθεί».

                                                                                       (ΑΠΕ-ΜΠΕ)



Η μοιραία Porsche, που έπεσε εκτός ελέγχου σε αυτοκίνητο σε παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, έτρεχε με 320 χλμ. την ώρα.Αυτό αναφέρει έκθεση πραγματογνωμοσύνης, για το δυστύχημα που συγκλόνισε την Ελλάδα τον περασμένο Φεβρουάριο, στο οποίο είχαν χάσει τη ζωή τους η σύζυγος και ο τριών ετών γιος του Υπάτιου Πατμάνογλου, αλλά και ο οδηγός της Porsche Γιώργος Βακάκης και ο συνοδηγός Ανδρέας Γεωργακόπουλος.

Η έκθεση, στοιχεία της οποίας αποκαλύπτει το «Εθνος», αναφέρει ακόμη ότι από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Honda, στο οποίο βρίσκονταν η νεαρή γυναίκα και ο γιος της, εξαϋλώθηκε, τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.

Επιπλέον, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τέσσερα λάστιχα της Porsche ήταν σε καλή κατάσταση και δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά.Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα, αναφέρουν οι πληροφορίες της εφημερίδας.

Αστυνομικές πηγές επικαλούνται δεύτερο βίντεο από κάμερα ασφαλείας. Από αυτό προκύπτει ότι όλα ξεκίνησαν όταν η Porsche επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα Mercedes, και φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού.

                                                                                   (Πρώτο Θέμα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...