"Ιδανικότερη
απάντηση στο ερώτημα αποτελεί μάλλον η "σχιζοφρενής" συζήτηση που
έχει ανοίξει τελευταία μεταξύ πανεπιστημιακής και φοιτητικής κοινότητας για το πώς
θα αποφασίζεται μια καθ΄ όλα παράνομη πράξη, η κατάληψη ενός πανεπιστημίου, ενώ
εδώ και χρόνια θα έπρεπε η όποια συζήτηση να εστιάζει στη βελτίωση των
παρεχόμενων σπουδών.
Δεν επιτρέπεται με οποιονδήποτε τρόπο να στερείται το
δικαίωμα σε κάποιον φοιτητή να εισέλθει στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Είναι σαν να
καταλαμβάνεται μια πλατεία ή μια παιδική χαρά από ανθρώπους που δεν συμφωνούν
με κάτι που γίνεται στον Δήμο κι έτσι να μην μπορώ εγώ να πάρω τα παιδιά μου να
παίξουν εκεί. Αντί λοιπόν όλη η ηγεσία να αναζητά τρόπους ενίσχυσης των εσόδων,
θα έπρεπε να εστιάζει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων σπουδών στα δημόσια
πανεπιστήμια ώστε να προσελκύσουμε φοιτητές από το εξωτερικό, αντί να στέλνουμε
τους δικούς μας να σπουδάζουν μέχρι και στην Πρίστινα.
Πρέπει να επαναφέρουμε
το εκπαιδευτικό μας προσωπικό στη χώρα του και να γίνει η τριτοβάθμια
εκπαίδευση πόλος συναλλάγματος. Είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε να
κάνουμε μια γρήγορη επένδυση ως χώρα.
(Κ.Ζούλας, δημοσιογράφος - από τη Lifo.gr)
Από την ημερήσιο
Τύπο:
"Το πρωί της
Τρίτης οι φοιτητές κατέλαβαν το κτήριο της διοίκησης του Αριστοτελείου
Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και διέκοψαν την τηλεδιάσκεψη που γινόταν στη
Σύγκλητο. Αρχικά οι φοιτητές πήγαν στην αίθουσα των συνεδριάσεων αλλά δεν
βρήκαν κανέναν.
Όταν κατάλαβαν ότι η συνεδρίαση
γινόταν με τηλεδιάσκεψη από άλλους χώρους κατέλαβαν το κτίριο της διοίκησης και
έδιωξαν τους διοικητικούς υπαλλήλους. Στη συνέχεια, φοιτητές πήγαν στο
Παιδαγωγικό Τμήμα και στο Τμήμα ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ στη Θέρμη, όπου γινόταν η
τηλεδιάσκεψη της Συγκλήτου, την οποία και διέκοψαν."
Μετά, έβγαλαν και μια ανακοίνωση όπου
τονίζουν ότι αγωνίζονται για τα κεκτημένα του φοιτητικού κινήματος, το πανεπιστημιακό άσυλο, τον
φοιτητικό συνδικαλισμό και τις ριζοσπαστικές μορφές πάλης ενώ οι ...εγκάθετοι
πρυτάνεις επιχειρούν να τους αποκλείσουν από τα διοικητικά όργανα του
πανεπιστημίου!
Και ο νοών νοείτω...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου