@ «Υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα
αναδασώσεων που έχει υπάρξει ποτέ στη χώρα», δήλωσε ο υπουργός ΠΕΝ, Κωστής
Χατζηδάκης, μετά την παρουσίαση στο Υπουργικό Συμβούλιο του Εθνικού Σχεδίου
Αναδασώσεων, με το οποίο, έχοντας εξασφαλισμένους πόρους ύψους 310.000.000 ευρώ
από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα πρασινίσει ξανά 500.000 στρέμματα σε όλη τη χώρα με
30.000.000 δέντρα.
@
Την άποψη ότι «η μόνη λύση για την αντιμετώπιση της πανδημίας του νέου
κορωνοϊού θα είναι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός», διατυπώνει σε δηλώσεις της η
πρώην πρόεδρος του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Αυστρίας και υποψήφια στις
αυστριακές προεδρικές εκλογές του 2016, Ίρμγκαρντ Γκρις.Το «προαιρετικό» του
εμβολιασμού υποστηρίζουν ωστόσο με έμφαση ο ομοσπονδιακός καγκελάριος
Σεμπάστιαν Κουρτς και η αυστριακή ομοσπονδιακή κυβέρνηση συνασπισμού του Λαϊκού
Κόμματός του και των Πράσινων.
@
Η Τουρκία θα επιβάλει απαγορεύσεις κυκλοφορίας τις καθημερινές και καθολικά
λοκντάουν τα Σαββατοκύριακα προκειμένου να αναχαιτίσει τη διασπορά του νέου
κορωνοϊού, ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος της χώρας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, καθώς
τα νέα κρούσματα και οι θάνατοι από τη νόσο Covid-19
καταρρίπτουν ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ τις τελευταίες εβδομάδες.
@ Μόλις στον πρώτο γύρο o Γάλλος πιλότος προσπάθησε με τη Haas του -και ενώ έτρεχε με ταχύτητα 240 χλμ./ώρα- να αποφύγει με ελιγμούς προπορευόμενα οχήματα που έκοβαν ταχύτητα, όταν προσέκρουσε στην Alpha Tauri του Ντανιίλ Κβίατ και έπεσε πάνω στις μεταλλικές μπάρες.
Η Haas του Γκροζάν ακινητοποιήθηκε και αυτή ήταν η πρώτη στιγμή που η ζωή του σώθηκε, χάρη στον κλωβό ασφαλείας από τιτάνιο, εντός του οποίου κάθονται οι οδηγοί της Formula 1. Την ώρα που οι μεταλλικές μπάρες τυλίγονταν γύρω από τον κλωβό ασφαλείας, μια άλλη τεχνολογία ανέλαβε δράση: ο μηχανισμός υποστήριξης κεφαλής και αυχένα (HANS: Head and Neck Support), που έχει συμπληρώσει σχεδόν 20 χρόνια από την πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκε και έχει σώσει δεκάδες ζωές οδηγών όχι μόνον της Formula 1, αλλά και άλλων κατηγοριών.
Περίπου ένα δέκατο του δευτερολέπτου αργότερα η ζωή
του Γκροζάν σώθηκε για τρίτη φορά, αυτή τη φορά από την κατασκευή προστασίας
της κεφαλής του οδηγού, γνωστή και ως halo, μία κατασκευή με τρεις μπάρες, μία
εμπρός και δύο στο πλάι, που περιβάλλουν το cockpit και το προστατεύουν από
μεγάλα αντικείμενα (βλ. ελαστικά). Η τεχνολογία αυτή κατέστη υποχρεωτική στα
οχήματα της Formula 1 από το 2018. Λιγότερο
από ένα δευτερόλεπτο αργότερα ήταν που
σώθηκε για τέταρτη φορά χάρη στην ειδική αντιπυρική στολή Nomex που κατασκευάζεται
από το 1975 και μπορούν να αντέξει θερμοκρασίες έως και 800 βαθμών Κελσίου για
περίπου 30 δευτερόλεπτα, προτού αρχίσει να καίγεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου