«Πρώτον ότι οι υπεύθυνοι της χώρας ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στην κοινωνία τους από τα social media, ειδικά τα Σαββατοκύριακα.
Δεύτερον, ότι αν αξιολογήσουμε τις κοινωνικές ανάγκες του κατά Διονύσιο Σολωμό «πάντα ευκολόπιστου και πάντα προδομένου» ελληνικού λαού, τότε η περιποίηση των νυχιών ανήκει στην κατηγορία «αδήριτη». Αγωνιστική λέξη, καθότι δηρίομαι σημαίνει αγωνίζομαι, εξ ου με το στερητικό α μπροστά, καταλήγουμε στο «ακατανίκητη» (ανάγκη). Και ποιος τα βάζει με τον ακατανίκητο;
Τρίτο αβίαστο συμπέρασμα είναι πως αν υπάρξει στην εποχή μας λαϊκή επανάσταση εναντίον του καθεστώτος και του συστήματος, αυτή δεν θα προέλθει ούτε από το προλεταριάτο, ούτε από τις σκληρές γκρούπες του αντιεξουσιαστικού χώρου. Θα προέλθει από την εξέγερση των γυναικών και των ανδρών που έχουν απεριποίητα νύχια και άκουρο θύσανο επί της κεφαλής τους. Άλλες εποχές απ’ αυτές που περιέγραψε στο «Κεφάλαιο» ο Καρλ Μάρξ.
Τέταρτο συμπέρασμα, στην Ελλάδα, οι παραβατικές συμπεριφορές δεν καταδικάζονται ηθικώς, ούτε διώκονται ποινικώς, αλλά νομιμοποιούνται και τελειώνει το παραμύθι. Φυσικά, τώρα με το άνοιγμα των νυχάδικων, είναι ευνόητο ότι θα επαναστατήσουν οι παπάδες και οι μητροπολίτες. Και αν είναι αρκούντως έξυπνοι, αντί να καλέσουν τους πιστούς να αψηφήσουν τον νόμο και να πάνε στους ναούς Χριστουγεννιάτικα, θα τους βάλουν να καλέσουν παπάδες στα σπίτια τους για αγιασμούς, τρισάγια και ευχέλαια, αφού πρώτα το κοινοποιήσουν στα social media το Σαββατοκύριακο.
Έτσι, την Δευτέρα είναι
παραπάνω από βέβαιο ότι θα ανακοινωθεί το πλήρες άνοιγμα των ναών, δίκην
νυχάδικων.
(Απόσπασμα άρθρου του Δ.Ευθυμάκη από το Protagon.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου