αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Εκπαιδεύοντας ...την Παιδεία


@ Όσοι έχουν μαθηματική αντίληψη του κόσμου, ξέρουν ότι υπάρχει μόνο μια διαδικασία βελτίωσης των πραγμάτων: πρόβλημα - λύση. Δεδομένα - ζητούμενα.  Στην Παιδεία, συμφωνούμε όλοι πως κεντρικός παράγοντας είναι ο δάσκαλος, κάθε βαθμίδας. Ένας εμπνευσμένος δάσκαλος, ακόμα και σε ένα καλύβι μπορεί να σε ανεβάσει στα ουράνια. Ένας τοξικός δάσκαλος, και στο πολυτελέστερο εκπαιδευτήριο μπορεί να σε κάνει να σιχαθείς το αντικείμενο ή να σου διαστρεβλώσει τον χαρακτήρα. 

Έχουμε λοιπόν ως δεδομένο (βάσει του πώς ψηφίζουν) ότι οι δάσκαλοι (πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης) είναι σε μεγάλο ποσοστό πιστοί και κήρυκες της θρησκείας του κομμουνισμού, του σκληροπυρηνικού ή του... αναθεωρημένου. Κοινός παρονομαστής, και των σταλινικών και των ρεβιζιονιστών, η απέχθειά τους για αυτό που ονομάζουμε αγορά, την οποία δαιμονοποιούν στη διδασκαλία τους, ενσταλάζοντας στα παιδιά απέχθεια για την αριστεία, για τη σύνδεση σπουδών και αγοράς εργασίας, για την έννοια του ανταγωνισμού, του κέρδους κ.λπ. - για τις βασικές δηλαδή οικονομικές αρχές του πραγματικού κόσμου. 

Υπάρχει και ένα άλλο δεδομένο: πολλοί διδάσκοντες είναι αμόρφωτοι: προϊόντα της πασοκικής χυδαιότητας, που αποφοίτησαν όντες αγράμματοι σαν τον Τσίπρα και τρούπωσαν στα σχολεία και τα πανεπιστήμια με την επετηρίδα ή με κομματικές πλάτες. Αρκετοί επίσης δεν έχουν το ταλέντο της διδασκαλίας, μολονότι μπορεί να έχουν γνωστική επάρκεια. Αν συμφωνήσουμε στο ότι ζητούμενο είναι η σύνδεση Παιδείας και σύγχρονου κόσμου δηλαδή ΑΓΟΡΑΣ, μπορεί να μου πει κάποιος πώς θα γίνει αυτό, χωρίς ξεσκαρτάρισμα των διδασκόντων;

Επομένως χρειαζόμαστε δασκάλους που α) θα γνωρίζουν το αντικείμενο β) θα έχουν το ταλέντο (χάρισμα, μεράκι κ.λπ.) της διδασκαλίας και γ) δεν θα είναι θρησκόληπτοι του μαρξισμού ή οποιασδήποτε άλλης παρανοϊκής ιδεοληψίας.
Δηλαδή πρέπει να γίνει τριπλό ξεσκαρτάρισμα. Πώς προτείνετε να γίνει αυτό; Είναι... πρόωρο να υπογραμμίσω ότι δεν περιλαμβάνεται σε κανένα πρόγραμμα ης ΝΔ; 

Φυσικά, θα μπορούσε να γίνει αυτόματα, με την πλήρη φιλελευθεροποίηση της Παιδείας και την επιταγή σπουδών. Δηλαδή φτιάξετε, όσοι θέλετε, όποιου είδους σχολείο θέλετε, και χρηματοδοτηθείτε από τους μαθητές, οι γονείς των οποίων θα παίρνουν κάθε χρόνο από το κράτος μια επιταγή σπουδών για να πληρώσουν το σχολείο της αρεσκείας τους. Φτάξτε π.χ. ένα Λύκειο - ΚΝΕ ένα Πανεπιστήμιο Μαρξιστικών Σπουδών κι αν οι απόφοιτοι βρουν δουλειά, μαγκιά τους. Αν δεν βρούν όμως, να πεινάσουν - να μην ρημάξουν αραχτοί τους κοινωνικούς πόρους που τροφοδοτούν με τους φόρους τους όσοι δουλεύουν στον... δαιμονικό καπιταλισμό. Αν όλα ήταν ελεύθερα, η τρισκατάρατη αγορά θα έκανε την αξιολόγηση μόνη της.Τώρα πώς γίνεται χωρίς κάποιο είδος εξετάσεων και κρίσης ενός εκάστου; 


@ Ένας φτωχός που ζούσε με όλη την οικογένεια σε ένα δωμάτιο ζήτησε από τον Χότζα ένα πιο μεγάλο σπίτι για να μην είναι ο ένας πάνω στον άλλον. Ο Χότζας του ζήτησε να βάλει και τα ζώα της αυλής μέσα στο δωμάτιο και να ζήσουν έτσι. Αφού υποχρεώθηκαν να ζουν στο ίδιο δωμάτιο και με τις κότες, τις κατσίκες και τον γάιδαρο, μετά από μερικές μέρες του είπε να τα βγάλει και να μείνουν όπως ήταν πριν. "Πω πω άπλες!" ήταν η εντύπωση του φτωχού.  

Κάπως έτσι αισθανόμαστε τώρα με την κυβέρνηση ΝΔ.Έχουμε 3 σχολές Νομικής που παράγουν άνεργους δικηγόρους. Έχουμε 1 δικηγόρο ανά 250 κατοίκους, όταν οι Γάλλοι έχουν 1 ανά 1102 και οι Φιλανδοί 1 ανά 2672. Πώς μεταρρυθμίζεται αυτό; ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΣΧΟΛΕΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ή ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ! Το τσίρκο του ΣΥΡΙΖΑ διά του του ανεκδιήγητου Γαβρόγλου, αποφάσισε να ιδρύσει ακόμα μία σχολή Νομικής στην Πάτρα. Και η ΝΔ, πολύ σωστά, ακυρώνει την ίδρυση. Ναι, αλλά αυτό δεν είναι μεταρρύθμιση. Αν οι υπάρχουσες συνεχίσουν να παράγουν αυτούς που παράγουν, το πρόβλημα παραμένει.

Μείωση όμως του αριθμού εισακτέων σημαίνει ότι χρειαζόμαστε λιγότερους καθηγητές, λέκτορες κ.λπ. λιγότερα τμήματα, λιγότερα χρήματα. Άρα κάποιοι, που μέσω του πληθωρισμού αντιπαραγωγικών σπουδών καλοπερνούσαν, θα ξεβολευτούν. Αυτό όμως πρέπει να κάνεις. Αυτό είναι μεταρρύθμιση. 

Μεταρρύθμιση χωρίς ξεβόλεμα δεν υπάρχει. Μεταρρύθμιση δεν είναι η μη επιδείνωση της καταστροφής, ούτε η λογικότερη διαχείριση του ανορθολογισμού. Μεταρρύθμιση με αγαπούλες σε όλους δεν γίνεται. Η μεταρρύθμιση, ξαναλέω, δεν θέλει μόνο να σπάσεις αυγά αλλά να ξεκληρίσεις κοτέτσια παρασιτισμού και διαφθοράς. Αυτό θα το έκανε ΜΟΝΟ η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ. Η ΝΔ ούτε θέλει ούτε μπορεί. 

Διαβάστε το άρθρο μου. Και δείτε γιατί, μολονότι προσεύχομαι γονυπετής να πετύχει ο Μητσοτάκης, είναι νομοτελειακά σίγουρο ότι θα αποτύχει. Γιατί κάνει μερεμέτια σε ένα κτήριο του οποίου ο φέρων οργανισμός χτυπήθηκε από την πασοκοαριστερίλα και σμπαραλιάστηκε. Δεν στηρίζεται με γυψοσανίδες».

                                                         (Θ.Τζήμερος –«Δημιουργία Ξανά»)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...