«Προσγειώνεσαι στο αεροδρόμιο κοντά στο Πυθαγόρειο της Σάμου μια
ωραία Κυριακή και ρωτάς στις Πληροφορίες από πού θα πάρεις το λεωφορείο για τον
προορισμό σου. Οπότε, ακούς έκπληκτος να σου λένε ότι ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΗΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ!
Ναι, όπως το διαβάζετε. Το ΚΤΕΛ
ΣΑΜΟΥ δεν κάνει δρομολόγια την Κυριακή! Γιατί; Γιατί έτσι! Δεν πα΄ να είναι
καλοκαίρι, δεν πα΄ να είναι στο πικ η σεζόν, δεν πα΄ να εξαρτάται το νησί από
τον τουρισμό, εμείς είμαστε Ελληνάρες και δεν γουστάρουμε να δουλεύουμε
κυριακάτικα, τι δεν καταλαβαίνεις κουτόφραγκε; Και το Σάββατο τα δρομολόγια
είναι περιορισμένα. Μόνο τρία ολόκληρη τη μέρα (11:25 − 14:25 − 16:25) από ένα
αεροδρόμιο στο οποίο προσγειώνονται τσάρτερς κάθε 10 λεπτά! Προφανώς, για να
αρχίσουν να χαλαρώνουν οι ΚΤΕΛατζήδες εν όψει της κυριακάτικης ραστώνης.
Και τις καθημερινές, όμως, τα δρομολόγια από το αεροδρόμιο
είναι κάθε 2 ή 3 ώρες και μάλιστα προγραμματισμένα έτσι ώστε οι επιβάτες που
προσγειώνονται να μην τα προφταίνουν! Δείτε συντονισμό, ας πούμε, αύριο
Δευτέρα: Στις 17:35 φτάνει η πτήση της Olympic Air. Πότε αναχωρεί από το
αεροδρόμιο το ΚΤΕΛ; 10 λεπτά πριν. Στις 17:25!
Σαδιστικό, ε;
Δεν υπάρχουν, λοιπόν, λεωφορεία. Τι υπάρχουν; Ταξιτζήδες που
θα σου
τσιμπήσουν το 50ευρω για πλάκα. Να έχουν κι αυτοί δουλειά, κλέφτες θα γίνουν;
Άρα, μάλλον Ξαφριστάν θα πρέπει να λέγεται το Καφριστάν. Μα, θα ρωτήσει
κάποιος, οι ταξιτζήδες δεν είναι, φυσιολογικά, ανταγωνιστές των ΚΤΕΛ; Φυσιολογικά, ναι - αν, δηλαδή, και
τα ΚΤΕΛ και τα ταξί λειτουργούσαν ως ιδιωτικές εταιρείες σε ελεύθερο ανταγωνισμό
και τσέπωναν το κέρδος, αλλά πλήρωναν και τη χασούρα.
Αν όμως συνέβαινε αυτό,
κάποιοι ξύπνιοι πιτσιρικάδες στη Σάμο, και όχι μόνο, θα έφτιαχναν ένα app στο
οποίο οι τουρίστες θα ανέβαζαν την ώρα άφιξης στο αεροδρόμιο και τον τελικό
προορισμό τους, το app θα έβρισκε τις βέλτιστες διαδρομές και οι τουρίστες θα
ήξεραν ότι έξω από το αεροδρόμιο θα τους περίμενε ένα αυτοκίνητο με το logo του
app για να πάει τον καθένα στην πόρτα του ξενοδοχείου του.
Όμως, στο Καφριστάν –
Ξαφριστάν, τα ΚΤΕΛ και γενικά οι μεταφορές είναι μονοπώλιο με κρατική προστασία
εδώ και 60 χρόνια. Οπότε, οι άρχοντες ΚΤΕΛατζήδες δρομολογούν όποιες ώρες
ξέρουν ότι οι επιβάτες θα είναι “σαρδέλες” για να πέφτουν τα μπικικίνια. Για
τις υπόλοιπες, ας κόψουν τον λαιμό τους».
(Απόσπασμα άρθρου του Θ. Τζήμερου από το marketnews.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου