αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Θα ξαναβρεθούμε, το ξέρεις...




"Χτες πέθανε ένας 23χρονος μετανάστης σε προσφυγικό καταυλισμό από αναθυμιάσεις αυτοσχέδιας σόμπας. 23 χρονών. Κι εγώ έχω πάψει να περιμένω κάποια δήλωση από τους παχύδερμους αρμόδιουςπου να δείχνει λίγη έστω ντροπή.
Θα την περίμενα όμως από σένα , τον πολίτη, που πρόβαλες σχεδόν επιθετικά τις ευαισθησίες σου μέχρι ακριβώς δυο χρόνια πριν. Που έκλαιγες κι οργιζόσουν για τα δεινά του τόπου και ψήφισες ν'αλλάξουν όλα. Που, κατόπιν, χάλασες φιλίες και σχέσεις με όσους δεν ακολουθούσαν τον παραληρηματικό, διχαστικό σου λόγο και δεν έβαζαν λάϊκ σε πατριωτικά σαλπίσματα "μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω, μα πίσω δε γυρνάω". Και που τώρα τις επαναστατικές σου αναρτήσεις έχουν διαδεχθεί: συνταγές για προχώ παστίτσιο, τραγουδάκια για να φαίνεται πως εσύ σε πάρτυ ζεις και να μη σ'ενοχλούμε με τις γκρίνιες μας, χαρωπά τσιτάτα, τσιγκολελέτες και γελοιογραφίες σχολικού "χιούμορ".

Γι αυτόν τον δυστυχή,γι' αυτούς που προηγήθηκαν, γι' αυτούς που -δυστυχώς- έπονται θα πεις τίποτα; ή όλο εκείνο το θυμωμένο επαναστατιλίκι μεταφράζοταν τελικά σε: "η θεσούλα μου, ο διορισμούλης μου, η μεταθεσούλα μου"και στο: "αλήθεια είναι ό,τι συμφέρει το κόμμα";

Θα ξαναβρεθούμε, το ξέρεις. Αλλά δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα χαμηλώσει τα μάτια."
                                                                                                        (F/B  Socrates Soumelas)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...