αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Είδες οι Γερμανοί;



«Στο πλαίσιο της συνεργασίας της γνωστής αλυσίδας σουπερμάρκετ στην Αμερική, η Lidl Hellas βρίσκεται σε συζητήσεις με στόχο την πώληση στην άλλη άκρη του Ατλαντικού ελληνικών κωδικών.

Προϊόντα Ελλήνων παραγωγών και μεταποιητών θα διατίθενται σύντομα στην αμερικανική αγορά και συγκεκριμένα στα ράφια της Lidl Ηνωμένων Πολιτειών.

Στόχος είναι η έναρξη λειτουργίας της Lidl στην Αμερική να πραγματοποιηθεί το 2018, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες σε πρώτη φάση θα λειτουργήσει ένα δίκτυο με διψήφιο αριθμό καταστημάτων.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν από την Lidl Hellas, 55 Έλληνες προμηθευτές που εξάγουν τουλάχιστον 150 προϊόντα (όπως κρητικό Ελαιόλαδο , παστέλι,  χαλβά, Γραβιέρα ΠΟΠ Κρήτης, και άλλα) θα έχουν την δυνατότητα να διαπραγματευτούν νέες συμφωνίες με την αμερικάνικη θυγατρική της γερμανικής πολυεθνικής.

Στην εσωτερική αγορά, η Lidl "επενδύει" σημαντικά στα ελληνικά προϊόντα, επιδιώκοντας την αύξηση του χαρτοφυλακίου των συνεργασιών της με Έλληνες προμηθευτές.

Σήμερα η εταιρεία, συνεργάζεται με 3.321 Έλληνες προμηθευτές και παρόχους υπηρεσιών, αλλά και με περισσότερους από 230  εγχώριους προμηθευτές σχετικά με την παροχή προϊόντων μόνιμης γκάμας.

Ταυτόχρονα, στην κατηγορία των νωπών οπωροκηπευτικών η αλυσίδα συνεργάζεται με 81 προμηθευτές, εκ των οποίων οι 17 είναι συνεταιρισμοί.

Είναι ενδεικτικό ότι πάνω από το 80% του τζίρου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές, με τους συνολικούς κωδικούς φρούτων και λαχαικών να υπερβαίνουν τους 100, σύμφωνα με στελέχη της Lidl Hellas.

Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα συνεργάζεται, από το 1999, με τον αγροτικό συνεταιρισμό Ζαγοράς Πηλίου, με τη συνεργασία να έχει ισχυροποιηθεί από το 2007.

Σημειώνεται ότι ο συνεταιρισμός που φέτος έκλεισε τα 100 χρόνια λειτουργίας, αριθμεί 677 μέλη καλύπτοντας το 98% της παραγωγής μήλων της περιοχής, ήτοι 12-15 χιλ. τόνους ετησίως.

Εκτός από τα μήλα, ο Συνεταιρισμός, που παράγει περίπου 200 τόνους αχλάδια, 100 τόνους ακτινίδια και 150 τόνους κάστανα, εμφανίζει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα: το 10-30% του όγκου κατευθύνεται σε αγορές της Μ. Ανατολής και των Βαλκανίων.

Ο συνεταιρισμός που έχει τζίρο 15 εκατ. ευρώ σχεδιάζει την επέκταση των εγκαταστάσεών του και τη διεύρυνσης της προϊοντικής γκάμας του με τη δημιουργία αποξηραμένων chips μήλου και χυμού μήλου».

                                                                                        (reporter.gr)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...