αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Αegean και... Πυρκάλ

  

«Η ΠΥΡΚΑΛ έχει δεκάδες εκατομμύρια ζημιές κάθε χρόνο. Αλλά ανήκει στο κράτος. Επομένως, μπορεί ο φορολογούμενος να τη χρηματοδοτεί, για να συνεχίσει να συσσωρεύει ζημιές. 

Η Aegean ανήκει σε ιδιώτες. Άρα, πρέπει να χρεοκοπήσει, ώστε μετά να την πάρει και να τη “λειτουργεί” το κράτος, για να συσσωρεύει ζημιές και να την χρηματοδοτεί ο φορολογούμενος, χωρίς να διαμαρτύρονται οι αριστεροί. Μεγαλοφυές σχέδιο! 

Να το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ δεν είναι υπέρ των κρατικών επιδοτήσεων, διότι, απλούστατα, δεν υπάρχουν! Τα λεφτά που μοιράζει το κράτος, είναι τωρινοί ή μελλοντικοί φόροι. Επιπλέον, στρεβλώνουν την αγορά και την εμποδίζουν από το να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Όμως, όταν αυτή είναι η πολιτική που εφαρμόζεται γενικώς, δεν μπορεί να εξαιρείται η Aegean. 

Η Aegean, μολονότι ιδιωτική εταιρεία, είναι ουσιαστικά ο εθνικός μας αερομεταφορέας. Καλύπτει σχεδόν τον 95% του τζίρου στην ελληνική αγορά και έχει μια καλή θέση στην ευρωπαϊκή, συμμετέχοντας στην Star Alliance. Για πολλούς λόγους, λοιπόν –οικονομικούς, εθνικούς ακόμα και γοήτρου–, πρέπει να έχουμε ζωντανό τον εθνικό μας αερομεταφορέα.  

Η κυβέρνηση αποφάσισε να της δώσει κρατικό δάνειο €120 εκ. Μιλάμε για δάνειο και όχι επιχορήγηση. Επιπλέον, θα υπάρχει το δικαίωμα warrants (αγοράς μετοχών) για το ελληνικό κράτος. Παράλληλα, θα υπάρχει υποχρεωτικά αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας από τους υφιστάμενους μετόχους κατά €60 εκ. 

Tα τελευταία 5 χρόνια η Aegean έχει πληρώσει €135 εκ. ως φόρο εισοδήματος και μόνο! Βρίσκεται σε κατάσταση ανανέωσης στόλου, με παραγγελίες 46 νέων αεροσκαφών. Μπορεί να ξανασταθεί στα… φτερά της, όταν περάσει η κρίση.Τι έγινε σε άλλες χώρες; 

Σχεδόν όλα τα κράτη στήριξαν τις  αεροπορικές τους εταιρείες, με ποσά πολύ μεγαλύτερα. Μόνο η Lufthansa έχει ήδη λάβει €8,7 δισ. και χρειάζεται και άλλα. Στο σύνολο  του κλάδου χρειάζονται περίπου 230 δισ. δολ. (εκτίμηση της ΙΑΤΑ). Το 2021 αναμένεται ελαφρά βελτίωση, που όμως, σε σχέση με το 2019, θα είναι 50% πτώση. Επαναφορά στα επίπεδα του 2019 αναμένεται το 2024».

                                                                                     ("Δημιουργία Ξανά" )

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...