αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

ΟΑΣΘ... στον αέρα


Η συνετή (;) διοίκηση του πατέρα του πρώην υπουργού Νίκου Παππά είχε ως αποτέλεσμα ο ΟΑΣΘ σήμερα να χρωστά στο Δημόσιο (φόροι και ΦΠΑ) 38.401.858 ευρώ και επιπλέον 12.550.005 ευρώ στον ΕΦΚΑ. Δηλαδή, σύνολο περισσότερα από 50 εκατομμύρια ευρώ! 

Μόλις πριν από δύο χρόνια, τον Νοέμβριο του 2017, ο κρατικός ΟΑΣΘ χρωστούσε στο Δημόσιο μόλις 3.927.834 ευρώ. Ηταν η εποχή που είχε κρατικοποιηθεί αφού προηγουμένως είχε έχει έρθει σε δύσκολη οικονομική κατάσταση λόγω των πολιτικών του ΣΥΡΙΖΑ.

Στο μεταξύ, ο ΟΑΣΘ έχει λάβει φέτος αντισταθμιστικές καταβολές από τα υπουργεία (έως και για το μήνα Σεπτέμβριο του 2019) περισσότερα από 36 εκατομμύρια ευρώ! Μάλιστα, οι αντισταθμιστικές καταβολές δίνονται βάσει της σύμβασης που προβλέπει ότι στους δρόμους θα κυκλοφορούν κατά μέσο όρο 520 αστικά λεωφορεία, όταν είναι γνωστό στους πάντες ότι καθημερινά κυκλοφορούν λιγότερα από 300 λεωφορεία. 

Ωστόσο, οι αντισταθμιστικές καταβολές δεν μειώθηκαν και καταβλήθηκαν κανονικά, ακόμη και δύο μέρες πριν από τις εθνικές εκλογές! Μόνο η μισθοδοσία των εργαζομένων κοστίζει στον ΟΑΣΘ 77 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Η λήψη των αντισταθμιστικών καταβολών και μάλιστα ήδη μέχρι και τον Σεπτέμβριο, αποδεικνύει την κατάρρευση των εσόδων από τα εισιτήρια. 

Ο κ. Παππάς και οι συνεργάτες του αρνούνται πεισματικά να δώσουν στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα. Δεν είναι μόνο τα ελάχιστα λεωφορεία που κυκλοφορούν, είναι και η πρακτική που έχουν υιοθετήσει τα τελευταία δύο χρόνια οι επιβάτες να μην κόβουν εισιτήριο. Υπάρχουν άτομα που καθημερινά αλλάζουν τρία λεωφορεία για να μεταβούν στη δουλειά τους και άλλα τρία για να επιστρέψουν και δεν έχουν ακυρώσει εισιτήριο για έναν ολόκληρο χρόνο!

Η διοίκηση του Στέλιου Παππά, η οποία φροντίζει να μοιράζει εξώδικα και αγωγές σε όσους τολμούν να αμφισβητήσουν τις πρακτικές της, έχει καταφέρει να «τινάξει στο αέρα» τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Πλέον, ακόμη και από κεντρικές οδικές αρτηρίες το αστικό λεωφορείο εμφανίζεται μετά από 20 ή 30 λεπτά της ώρας, ενώ στον περιφερειακό κάνουν καθημερινά «παρέλαση» γερανοί που σέρνουν στα αμαξοστάσια χαλασμένα λεωφορεία. 

Η οργή των πολιτών ξεχειλίζει. Για (αυτοπροσδιοριζόμενος ως) αριστερός, ο Στέλιος Παππάς έχει επιδείξει προκλητική συμπεριφορά: εμφανίζεται αμετακίνητος στις ιδέες του, αρνείται να κάνει αυτοκριτική, παρουσιάζει τον εαυτό του ως Μεσσία, τρομοκρατεί τα ΜΜΕ και μοιράζει εξώδικα και αγωγές.
                                                                                                    
                                                                        (Eleftherostypos.gr)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...