«Γιατί χαίρεται ο Θύμιος και χαμογελά; Έχει τους λόγους του να
φιλιέται με τον φίλο του σ. Πρωθυπουργό, δικαιολογείται να δέχεται εντολές από
τον σ. Υπουργό Μεταφορών για να μετατρέψει ένα μέσο δημοσίας χρήσεως, το ταξί,
σε εκλογικό κέντρο του ΣΥΡΙΖΑ! Η κάθε του επιθυμία ήταν διαταγή και τώρα έφτασε
η ώρα να πληρωθεί ο λογαριασμός. Τον χρεώνονται οι επιβάτες.
- Ο Θύμιος θέλει
περισσότερα γερασμένα ταξί. Ο ΣΥΡΙΖΑ του τα δίνει.
Το 2007 τα ταξί είχαν όριο
ζωής τα 10 χρόνια για όσα ο κυβισμός τους έφτανε στα 1950 κυβικά εκατοστά και
τα 12 χρόνια για αυτά που ξεπερνούσαν τα 1950 κ.ε.
Με ειδικό νομοσχέδιο της
Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ αποφασίζεται ότι «όσα ΕΔΧ αυτοκίνητα ταξί έχουν έδρα την
Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση
ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ (15) ετών αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1.950 κυβικά εκατοστά και με
τη συμπλήρωση ΔΕΚΑΟΚΤΩ (18) ετών αν
έχουν κυβισμό μηχανής 1.950 κυβικά εκατοστά και άνω».Στην υπόλοιπη Ευρώπη όπου
τα ταξί αποσύρονται στα 10 χρόνια, σχετίζουν την παλαιότητά τους με την ρύπανση
της ατμόσφαιρας.
-Ο Θύμιος δεν θέλει την Uber. O ΣΥΡΙΖΑ την εξαφανίζει.
Με το που
άρχισαν τα δρομολόγια των αυτοκινήτων της Uber ο σ. Λυμπερόπουλος ξεκίνησε
πόλεμο. Κατ' αρχάς κατονόμασε τους εχθρούς. Πρώτοι στη λίστα οι συνεργαζόμενοι
με την Uber ταξιτζήδες. Ποινή το κρέμασμα! «Όσοι ταξιτζήδες προδίδουν το ταξί
σαν σύγχρονοι Ιούδες “για τριάντα αργύρια” θέλουν κρέμασμα αλλά όχι σε συκιά
στο Σύνταγμα.
-Ο Θύμιος δεν θέλει την BEAT. O ΣΥΡΙΖΑ τον υπερασπίζεται στα
δικαστήρια.
Η πλατφόρμα του Taxi Beat και μετέπειτα της Beat επιλέγει να
συνεργαστεί με επαγγελματίες οι οποίοι διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
Καθαριότητα, σύγχρονο μοντέλο αυτοκινήτου, κλιματισμό, ευπρεπή εμφάνιση,
ευγένεια και γλωσσομάθεια. Όλα αυτά κάτι θυμίζουν στον σ. Θύμιο, οπότε κάνει
σχετικές δηλώσεις: «Βγάζουν τους ταξιτζήδες σε κοινή θέα για να επιλέγει ο
πελάτης, όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο
Άμστερνταμ».
-Ο Θύμιος δεν θέλει τα van. O ΣΥΡΙΖΑ τα βγάζει εκτός έργου.
Μια σειρά από επαγγελματίες του κλάδου των μεταφορών,
εμπιστεύθηκαν το ελληνικό κράτος, ακολούθησαν τους κανόνες του και επένδυσαν
στη μεταφορά μέσω van. Δεν υπολόγισαν την επιθυμία του σ. Λυμπεροπούλου. Στην Αθήνα κυκλοφορούν 15.000 ταξί. Σε αυτά
απασχολούνται πολλαπλάσιοι επαγγελματίες. Τη παράταξη του σ. Θύμιου
Λυμπερόπουλου στις τελευταίες εκλογές την ψήφισαν 2.235».
(Απόσπασμα
άρθρου του Β.Περρή από την ΑΤΗensvoice)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου