αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

H μεγαλύτερη...



Με τα 57,1 χιλιόμετρα μήκος, είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα παγκοσμίως

Συγκριτικά η σήραγγα της Μάγχης έχει μήκος 50.5 χλμ και στην Ιαπωνία η σήραγγα Σεϊκάν 53,8 χλμ

Το συνολικό κόστος έφθασε τα 10,9 δις €, εξ ολοκλήρου καλυμμένο από την Ελβετία. Ισοδυναμεί με το κόστος των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου το 2012

Η κατασκευή του διήρκεσε 17 χρόνια σε καθημερινή αδιάκοπη βάση με οκτάωρες βάρδιες

Περισσότεροι από 2600 εργαζόμενοι ενεπλάκησαν στην κατασκευή. 9 έχασαν την ζωή τους σε εργατικά δυστυχήματα

Από την διάνοιξή της προέκυψαν 13,3 εκατομμύρια κυβικά μέτρα μπάζα, που ισοδυναμούν σε όγκο με πέντε πυραμίδες της Γκίζας.

Η πρώτη σήραγγα στην περιοχή κατασκευάστηκε το 1872 και δέκα χρόνια αργότερα έφθασε στα 15 χιλιόμετρα. Σε εκείνο το έργο σκοτώθηκαν 177 υπάλληλοι ενώ περισσότεροι από 700 υπέστησαν αναπηρίες διαφόρων μορφών.

Η σήραγγα έχει διανοιχθεί σε υψόμετρο 2.300 μέτρων

Η ταχύτητα των επιβατικών συρμών μπορεί να φθάσει έως και τα 250χλμ/ώρα ενώ των φορτηγών τραίνων τα 160χλμ/ώρα

Υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο θα περνούν 50 αμαξοστοιχίες μεταφέροντας τους επιβάτες από την μία άκρη της σήραγγας στην άλλη μέσα σε διάστημα 20 λεπτών

Για ένα μέσο αυτοκίνητο ο χρόνος να φθάσει από την μία περιοχή στην άλλη αγγίζει την μία ώρα, αφού απέχουν οδικώς τα δύο σημεία 79 χιλιόμετρα ορεινού οδοστρώματος.

Η σήραγγα θα μειώσει την σιδηροδρομική διασύνδεση Βερολίνο-Μιλάνο κατά 1 ώρα και 58 λεπτά.

Ο Γάλλος Πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ, η Καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, ο Πρωθυπουργός της Ιταλίας, Ματέο Ρέντσι, θα βρεθούν στο πλευρό του Προέδρου της Ελβετίας, Γιόχαν Σνάιντερ Αμάν, στην τελετή των εγκαινίων της 1ης Ιουνίου. Θα ανέβουν μάλιστα σ’ ένα τραίνο για ένα δοκιμαστικό ταξίδι.

Τις ευλογίες του θα δώσουν ένα καθολικός ιερέας, ένας προτεστάντης, ένας ραβίνος κι ένας ιμάμης.Στο πάρτι των εγκαινίων στις 4 και 5 Ιουνίου αναμένεται να παραβρεθούν περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι τους οποίους θα διασκεδάσουν περισσότεροι από 600 καλλιτέχνες.

                                                                                        (euronews)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...