αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Ατράνταχτο... επιχείρημα



«-Η τράπεζα κατάσχει το αυτοκίνητο και το βγάζει σε πλειστηριασμό και εισπράττει 8.000 ευρώ, λόγω παλαιότητας και κρίσης την οποία εν μέρη δημιούργησα και εγώ που δεν πλήρωνα!

-Συνεχίζω να χρωστάω 42.000 ευρώ!

-Βρίζω τη τράπεζα που δεν μου τα έσβησε!

-Επικαλούμαι πως τότε που το πήρα έπαιρνα μεγαλύτερο μισθό!

-Η τράπεζα δεν επικαλείται τίποτα γιατί δεν μπορείς να συζητήσεις λογικά με έναν ανισσόροπο!

-Μου κάνουν κατάσχεση και στο σπίτι για να πάρουν και τα υπόλοιπα 42.000 πλέον τόκων!

-Ξαναβρίζω τη τράπεζα που θέλει να με βγάλει στο δρόμο!!

-Η τράπεζα δε μπαίνει σε διάλογο να εξηγήσει πως είμαι απατεώνας που καταχράστηκα τα χρήματα των καταθετών!

-Συνεχίζω να βρίζω τους "τραπεζίτες" στο facebook και στα κανάλια!!

-Χρησιμοποιώ το ατράνταχτο επιχείρημα: -Μα για ένα αυτοκίνητο να μου πάρουν το σπίτι;;;

-Οι βλαμμένοι Έλληνες που δε χρωστούν πουθενά, μου γράφουν από κάτω μηνύματα συμπαράστασης μη μπορώντας στο φτωχό μυαλό τους να κάνουν την αντιστοιχία πως τους κλέβω και είμαι λαμόγιο!

-Οι δημοσιογράφοι για τηλεθέαση παίρνουν το μέρος μου και επιβεβαιώνουν τη παράνοιά μου!

-Πήρα 50.000 από χρήματα συμπολιτών μου, δε θέλω να τα πληρώσω και θέλω να εξακολουθήσω να έχω σπίτι και αυτοκίνητο!

-Ψηφίζω Λαφαζάνη ή τη τρελή Κωνσταντοπούλου γιατί με τη δραχμή μου είπαν πως θα διαγραφούν όλα!!!

-Είμαι Έλληνας!!!!»

                                                         (Π.Κορφοξυλιώτης/Facebook)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...