αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Καράβι... «μετανάστης»

Kι ενώ το αλαλούμ με το Norman Atlantic συνεχίζεται, ένα άλλο πολύ γνωστό καράβι, το Blue Star Ithaki αποχαιρέτησε τα  γαλανά νερά του Αιγαίου και μετανάστευσε στις παγωμένες θάλασσες του Βόρειου Ατλαντικού καθώς εξαγοράστηκε από την κυβέρνηση του Καναδά. 

"Το Blue Star Ithaki «χτίστηκε» στα ναυπηγεία της Daewoo Heavy Industries, στη Νότια Κορέα, το 2000 και πέρασε τα πρώτα 14 χρόνια της ζωής του στις ελληνικές θάλασσες. Στα 14 αυτά χρόνια το ακτοπλοϊκό πραγματοποίησε 10.092 ταξίδια προς και από τα ελληνικά νησιά, μεταφέροντας 8.438.814 επιβάτες, 174.725 φορτηγά και 906.020 ιδιωτικής χρήσης οχήματα.

Σημείο των καιρών, έφυγε τώρα «μετανάστης» στον Καναδά σε καινούργια δουλειά. Και δεν είναι το μόνο πλοίο που πουλήθηκε τα τελευταία χρόνια. Ο στόλος των πέντε μεγάλων ακτοπλοϊκών έχει μειωθεί από τα 125 πλοία το 2001 στα 65 φέτος. 

Το Blue Star Ithaki το γνώριζαν άλλωστε όλοι στις Κυκλάδες, τα λιμάνια των οποίων εξυπηρετούσε άκοπα. Γι’ αυτό και την προτελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, στην τελευταία του προσέγγιση στη Σύρο, στο λιμάνι το συνόδευσαν δεκάδες ψαροκάικα και το περίμεναν εκατοντάδες κόσμου για να το δουν για τελευταία φορά και να το αποχαιρετήσουν! Το ακτοπλοϊκό έχει δημιουργήσει τον δικό του θρύλο. Μαζί με τον καπετάνιο του Ηλία Βερβενιώτη, φημίζεται μεταξύ άλλων και για το πόσο γρήγορα έδενε και για τους καιρούς με τους οποίους έβγαινε όταν χρειαζόταν."
                                                                           ("ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ")

Το θυμηθήκαμε καθώς τα περισσότερα από τα καινούρια και πολυτελή καράβια που έκαναν τα ταξίδια προς Ιταλία αντικαταστάθηκαν πια από "ιταλικά" τύπου Norman Atlantic.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...