"Το Blue Star Ithaki «χτίστηκε» στα ναυπηγεία της Daewoo Heavy Industries, στη Νότια Κορέα, το 2000 και πέρασε τα πρώτα 14 χρόνια της ζωής του στις ελληνικές θάλασσες. Στα 14 αυτά χρόνια το ακτοπλοϊκό πραγματοποίησε 10.092 ταξίδια προς και από τα ελληνικά νησιά, μεταφέροντας 8.438.814 επιβάτες, 174.725 φορτηγά και 906.020 ιδιωτικής χρήσης οχήματα.
Σημείο των καιρών, έφυγε τώρα «μετανάστης» στον Καναδά σε καινούργια δουλειά. Και δεν είναι το μόνο πλοίο που πουλήθηκε τα τελευταία χρόνια. Ο στόλος των πέντε μεγάλων ακτοπλοϊκών έχει μειωθεί από τα 125 πλοία το 2001 στα 65 φέτος.
Το Blue Star Ithaki το γνώριζαν άλλωστε όλοι στις Κυκλάδες, τα λιμάνια των οποίων εξυπηρετούσε άκοπα. Γι’ αυτό και την προτελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, στην τελευταία του προσέγγιση στη Σύρο, στο λιμάνι το συνόδευσαν δεκάδες ψαροκάικα και το περίμεναν εκατοντάδες κόσμου για να το δουν για τελευταία φορά και να το αποχαιρετήσουν! Το ακτοπλοϊκό έχει δημιουργήσει τον δικό του θρύλο. Μαζί με τον καπετάνιο του Ηλία Βερβενιώτη, φημίζεται μεταξύ άλλων και για το πόσο γρήγορα έδενε και για τους καιρούς με τους οποίους έβγαινε όταν χρειαζόταν."
("ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ")
Το θυμηθήκαμε καθώς τα περισσότερα από τα καινούρια και πολυτελή καράβια που έκαναν τα ταξίδια προς Ιταλία αντικαταστάθηκαν πια από "ιταλικά" τύπου Norman Atlantic.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου