«Μετά το «φιάσκο» της Πανεπιστημιακής Αστυνομίας (η λέξη φιάσκο μπαίνει σε εισαγωγικά επειδή ο σκοπός των 1.500 προσλήψεων επετεύχθη), ένα ωραίο σατιρικό νούμερο ή κείμενο θα ήταν αυτό στο οποίο η κυβέρνηση θα παρουσίαζε κι άλλες «αστυνομίες». «Νυχτερινή Αστυνομία» για τα νυχτερινά κέντρα, «Αντικαπνιστική Αστυνομία» για την επιβολή του αντικαπνιστικού νόμου, «Πλατειακή Αστυνομία» για την αστυνόμευση των πλατειών κ.ο.κ. Φυσικά η σάτιρα θα ολοκληρωνόταν με την ανακοίνωση από τους αρμόδιους υπουργούς των εκατοντάδων προσλήψεων που είναι απαραίτητες για το κάθε νέο σώμα.
Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν αφήνει να υπάρξει ένα τέτοιο σατιρικό νούμερο ή κείμενο, όχι επειδή ασκεί κάποιου τύπου λογοκρισία, αλλά επειδή το παρουσιάζει η ίδια ως κυβερνητική εξαγγελία: ο υφυπουργός Μεταφορών Οικονόμου ανακοίνωσε τη σύσταση Συγκοινωνιακής Αστυνομίας, η οποία θα αστυνομεύει τα λεωφορεία, τον ηλεκτρικό, το μετρό και τον προαστιακό στις δύσκολες περιοχές της πρωτεύουσας. Τι είδους ελληνική κυβέρνηση θα ήταν αυτή που δεν έχει ως πρώτο μέλημα τις προσλήψεις στο δημόσιο;
Μετά την ιδιοφυή (από σατιρικής απόψεως) ιδέα της Συγκοινωνιακής Αστυνομίας, στην κυβέρνηση έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι περνούν περίοδο (σατιρικού) οργασμού και αποφασίζουν να αναθέσουν επισήμως τη δουλειά της ΕΛ.ΑΣ. στους βενζινοπώλες της χώρας. Γεμάτος καμάρι ο υπουργός Θεοδωρικάκος ανακοίνωσε ότι όπου να 'ναι θα ψηφιστεί ο σχετικός νόμος σύμφωνα με τον οποίο οι βενζινάδες θα είναι υποχρεωμένοι να μην βάζουν βενζίνη σε όποιον δικυκλιστή δεν φορά το κράνος του.
Ο υπουργός βέβαια δεν διευκρίνισε τι σημαίνει «δεν θα φορά το κράνος του» (Θα πρέπει να το φορά καθ’ όλη τη διάρκεια του ανεφοδιασμού με καύσιμα; Θα πρέπει να το φορά κατά την προσέγγιση στο βενζινάδικο; Θα αρκεί να το φορά στον αγκώνα; Θα έχει πρόσφατη σέλφι στην οποία το φορά την οποία θα επιδεικνύει στον βενζινά;), αλλά νομίζω δεν έχει σημασία. Άλλωστε ένα καλό επιθεωρησιακό νούμερο πρέπει να αφήνει και περιθώρια αυτοσχεδιασμού.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η κυβέρνηση
αναγνωρίζει ότι η ΕΛ.ΑΣ. δεν πρόκειται να κάνει τη δουλειά για την οποία
υπάρχει και πρέπει αυτή η δουλειά να ανατεθεί σε ιδιώτες, εν προκειμένω τους
βενζινάδες, οι οποίοι πλέον θα είναι υπεύθυνοι για την επιβολή ενός μικρού,
αλλά κρίσιμου, κομματιού του ΚΟΚ».
(Απόσπασμα άρθρου του Μ.Βουλαρίνoυ από την ΑΤΗensvoice)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου