@ Οι τρομοκράτες της Χαμάς, λειτουργώντας ως οι χρήσιμοι ηλίθιοι των μουλάδων της Τεχεράνης, κατέστρεψαν ολοσχερώς τη χώρα τους και εξαφάνισαν κάθε πιθανότητα να συνεχιστεί η παλαιστινιακή διοίκηση στη λωρίδα της Γάζας. Και πού θα παν οι Παλαιστίνιοι; Σε άλλα αραβικά κράτη, είπε ο Τραμπ. Βέβαια, κανένα αραβικό κράτος δεν τους θέλει.
Η Ιορδανία που τους είχε δεχτεί το 1967 τους έδιωξε
κλωτσηδόν, με στρατιωτική επιχείρηση, το 1970, αφού αντί για
"ευχαριστώ" δημιουργούσαν συνεχώς ταραχές, συγκρούονταν με τον
ιορδανικό στρατό, και προσπάθησαν 2 φορές να δολοφονήσουν τον βασιλιά της! Η
Αίγυπτος έχει χτίσει στα σύνορά της με τη Γάζα τέτοιο σύμπλεγμα φρακτών, που
κάνει τον ισραηλινό τοίχο να φαίνεται παιχνιδάκι με τουβλάκια lego. Τον Λίβανο,
που τους δέχθηκε από ανθρωπισμό, τον διέλυσαν, προκαλώντας εμφύλιο πόλεμο
διαρκείας. Ποιος λοιπόν να ανοίξει την πόρτα του σε τέτοια τεφαρίκια;
(Θάνος Τζήμερος-Δημιουργία ξανά)
@ Η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε επισήμως 13 βαγόνια εκ των οποίων μόνο τα 3 πρώτα που ήταν ανοικτά (βαγόνια/πλατφόρμες) και μετέφεραν χαλυβδόφυλλα έπαθαν σοβαρές ζημίες και τα υπόλοιπα 10 επέστρεψαν εντελώς άθικτα στη Θεσσαλονίκη. Η φωτιά δεν ακούμπησε την εμπορική πλην της πρώτης μηχανής λόγω της εμπλοκής με τη μηχανή της επιβατικής. Τώρα οι συνωμοσιολόγοι απατεώνες λένε ότι το τρένο μπορεί να πήρε ένα βαγόνι-φάντασμα στη Σίνδο.
Για να πάρει ακόμη ένα βαγόνι θα έπρεπε το βαγόνι να είναι ορατό, οι
μηχανές του τρένου θα έπρεπε να κάνουν τους κατάλληλους ελιγμούς, άρα
εμπλέκονται οι μηχανοδηγοί, ο σταθμάρχης της Σίνδου και 4 - 5 ακόμη άτομα για
το όλο εγχείρημα, δηλαδή μια ολόκληρη συμμορία.
Οι χαλκουργοί ψευδών ειδήσεων με στόχο την αποσταθεροποίηση της χώρας
πολιτικοί,δημοσιογράφοι, μεγαλοεπιχειρηματίες γνωρίζουν καλά την τέχνη. Εμείς
το μόνο όπλο που έχουμε είναι η κοινή λογική και η εντιμότητα.
(Γιάννης Τσογγίδης-ευρωπαϊστές f/B)
@ Μια που γίναμε και "ειδικοί" στα τρένα, κάτι που ούτως ή άλλως μου άρεσε και τα θεωρώ ακόμα από τα ασφαλέστερα μέσα συγκοινωνίας, για τη χώρα μας δεν το συζητάω δέστε τον αριθμό των νεκρών από αυτοκινητιστικά κάθε χρόνο, εδώ λοιπόν είναι το διάγραμμα του EuroSprinter, Είναι η μηχανή που οδηγούσε το τρένο και μάλλον ίδιες ήταν και της εμπορικής αμαξοστοιχίας.Περιλαμβάνει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Στην εικόνα είναι το διάγραμμα της και τα πορτοκαλί είναι οι μετασχηματιστές που είναι τρεις. Οι μετασχηματιστές αυτοί που καλό θα είναι να δείτε πως κατασκευάζονται, είναι εμβαπτισμένοι σε δεξαμενές μέσα σε ειδικά ορυκτέλαια για την ψύξη τους. Αντίστοιχα θα πρέπει να υπάρχει σύστημα ψύξεως και στους κινητήρες ίσως και σε άλλα συστήματα. Το συνολικό βάρος του ορυκτελαίου ίσως να φθάνει στους 2,5 τόνους. Αυτό είναι συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης που έδειχνε πως εκρήγνυται ένας μετασχηματιστής:https://youtu.be/oFkfd31Wpng?si=R_tA2wjab-kdIdRO
(Tasos Zachariou- ευρωπαϊστές f/B)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου