«Το είπε καλύτερα απ’ όλους ο (νέος) αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Αλέξης Κούγιας: «Αυτά δεν γινότανε ούτε στην παράγκα του Θωμά Μητσόπουλου». Όποιος γνωρίζει ελάχιστα για το «άθλημα» μπορεί να υποστηρίξει ότι γελούν πλέον και τα πεζοδρόμια. Διότι ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός επιβεβαίωσε, επί της ουσίας, αυτό που μέχρι χτες αρνιόντουσαν οι φίλοι του Πειραιά. Ότι υπήρξε παράγκα που τους χάρισε πρωταθλήματα και με τον τρόπο αυτόν διέλυσε το προϊόν.
Η κυβέρνηση δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο να παίζει τον ρόλο του Πόντιου Πιλάτου. Πρέπει να πάρει τις αποφάσεις της. Το ποδόσφαιρο είναι λαοφιλές και δεν μπορεί η Πολιτεία να το αφήσει στα χέρια αμφιλεγόμενων παραγόντων. Όποιος θέλει να συμμετέχει σε αυτό θα πρέπει να σέβεται τους κανόνες του παιγνιδιού, οι οποίοι και πρωτίστως υπάρχουν για να περιφρουρούν το ίδιο το προϊόν. Δηλώσεις που ζητάνε από τους οπαδούς να κατέβουν στον δρόμο, δεν μπορούν να μένουν ατιμώρητες.
Η κυβέρνηση πρέπει να εξασφαλίσει ότι θα
ισχύει και στο ποδόσφαιρο ό,τι πρέπει να ισχύει και με οποιαδήποτε άλλη
δραστηριότητα σε αυτήν τη χώρα: Νομιμότητα! Αυτός είναι όρος απαράβατος. Και σε
όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει, ας πάρει την ομάδα του κι ας συμμετέχει σε
ένα άλλο πρωτάθλημα. Με άλλα λόγια, ή το πρωτάθλημα θα αποκτήσει αξιοπιστία
είτε να διαλυθεί. Μέση οδός δεν υπάρχει».
(Θ. Μαυρίδης-liberal.gr)
«Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης αποτέλεσαν δώρο για τις ναυτιλιακές εταιρείες. Η δανέζικη Maersk και η γερμανική Hapag-Lloyd, για παράδειγμα, έχουν κερδίσει περίπου 18 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία από τα μέσα Δεκεμβρίου, αφότου οι επιθέσεις των ανταρτών έκλεισαν τη διώρυγα του Σουέζ, διπλασιάζοντας τους ναύλους. Ωστόσο, οι ελπίδες για μια διαρκή ανοδική πορεία ίσως αποδειχθούν φρούδες.
Αυτή την εβδομάδα η Maersk αποφάσισε να αποφύγει επ’ αόριστον τη διώρυγα του Σουέζ, από όπου διέρχεται το 12% του παγκόσμιου εμπορίου. Ενα από τα πλοία της γλίτωσε παρά τρίχα από αεροπειρατεία, χάρη σε ελικόπτερα των ΗΠΑ. Η αμερικανική παρέμβαση έκανε το Ιράν, το οποίο υποστηρίζει τους αντάρτες Χούθι, να στείλει πολεμικό πλοίο. Ως αποτέλεσμα, οι ναυτιλιακοί όμιλοι χαράσσουν τώρα νέες εμπορικές διαδρομές, συμπεριλαμβανομένης της διέλευσης από την Ασία προς την Ευρώπη πέριξ του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας της Αφρικής, γεγονός που προσθέτει τουλάχιστον 10 ημέρες ταξιδιού.
Ο
πρόσθετος χρόνος και η επικινδυνότητα του ταξιδιού διογκώνουν τους ναύλους. Επί
παραδείγματι, τα μεταφορικά από την Ασία προς την Ευρώπη έχουν σχεδόν
διπλασιαστεί από τα μέσα Δεκεμβρίου σε περισσότερα από 4.000 δολάρια ανά
ισοδύναμη μονάδα σαράντα ποδών (FEU), όπως φαίνεται στα στοιχεία της Freightos.
Αν και αυτό απέχει πολύ από την υπερδεκαπλάσια αύξηση στην πανδημία, το
αποτέλεσμα θα είναι ένα απροσδόκητο κέρδος για τους ναυτιλιακούς ομίλους».
(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου