αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Απόψεις...



H Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου έγινε για πρώτη φορά στη ζωή της πρωτοσέλιδο. Η φιλοκυβερνητική «Εφημερίδα των Συντακτών» χαιρετίζει με εξάστηλο τίτλο την προσχώρησή της στον ΣΥΡΙΖΑ και η κυρία Μεγαλοοικονόμου πρέπει να κάνει χώρο στον τοίχο, δίπλα στο σκρίνιο στο σαλόνι.

Δυστυχώς, για την κυρία Μεγαλοοικονόμου, πρέπει να μοιραστεί το πρωτοσέλιδο της καλής εφημερίδας με του κυρίους Δανέλη (Το Ποτάμι) και Μεγαλομύστακα (Ενωση Κεντρώων), οι οποίοι φέρονται κοντά στην κυβερνητική πλειοψηφία. Σε άλλους καιρούς αυτά θα τα έλεγαν «αποστασία» ή θα χρησιμοποιούσαν λέξεις που μόνο λέγονται, δεν τυπώνονται. Τώρα όμως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Οι άνθρωποι είδαν φως, το αληθινό φως, χτύπησαν, τους άνοιξε ο Τσίπρας και είπαν να κάτσουν.

                                                              (Κ.Γιαννακίδης – Protagon.gr)


«Τρία στοιχεία χαρακτηρίζουν τη δηλωμένη πολιτική του υπουργείου Παιδείας ως προς τις εκπαιδευτικές εκδρομές και, γενικότερα, τις ανταλλαγές και συνεργασίες των σχολείων με ιδρύματα του εξωτερικού: Πρώτον, εξίσωση προς τα κάτω, καθώς, με επιχείρημα την οικονομική δυσπραγία ορισμένων, αποκλείει το σύνολο των μαθητών από τις εκπαιδευτικές ευκαιρίες εκτός συνόρων· δεύτερον, συγκεντρωτισμός, καθώς απαγορεύει στα σχολεία να αναλαμβάνουν σχετικές πρωτοβουλίες χωρίς υπουργική άδεια· τρίτον, πνευματικό κλείσιμο στα εθνικά σύνορα, καθώς περιορίζει τις επαφές των μαθητών με το εξωτερικό.

Τα τρία αυτά στοιχεία αντιφάσκουν ως προς το πνεύμα της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής η οποία, κατ’ αρχήν, αποσκοπεί στην αυξημένη αυτονομία των ιδρυμάτων, στη διάδοση των εκπαιδευτικών ευκαιριών και, κυρίως, με τη διακίνηση ανθρώπων και ιδεών, στη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων. Δεν είναι τυχαίο ότι το πρόγραμμα «Ερασμος» για τις πανεπιστημιακές ανταλλαγές φοιτητών ανάμεσα στις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης θεωρείται μία από τις μεγάλες επιτυχίες της ευρωπαϊκής ενοποίησης».
                                                              (Γ.Πρεβελάκης –ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...