αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Υπερωρίες...



«Οι «ομάδες συντρόφων» κύριε Σπίρτζη κάνουν... υπερωρίες καίγοντας τρόλεϊ και καταστρέφοντας ακυρωτικά μηχανήματα. Περήφανα αναλαμβάνουν την ευθύνη γι' αυτό. Και βγαίνετε εσείς και μιλάτε για «συγκεκριμένα συμφέροντα»;Τέτοια προσβολή δεν την περίμεναν οι σύντροφοι, υπουργέ Σπίρτζη. 

Είναι χοντρό αυτό που κάνατε και φοβάμαι μήπως αναγκαστείτε να ανακαλέσετε και να χάσετε την αξιοπιστία σας, για την οποία όλοι μιλούν. Μα, είναι δυνατόν να εμφανιστείτε στη Βουλή και να πείτε ότι οι δράστες των εμπρησμών τα τρόλεϊ συνδέονται «με συγκεκριμένες ομάδες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων»;Υπουργέ Σπίρτζη, είναι πολύ χοντρό. Είπατε στη Βουλή τα εξής: «Η γνώμη μου είναι -και τη λέω πολύ ανοιχτά και δημόσια- ότι αυτοί οι βανδαλισμοί, η πλειοψηφία αυτών των φαινομένων δεν οφείλονται ούτε σε ομάδες πολιτικές, ούτε σε χουλιγκανισμό από τα γήπεδα -υπάρχουν και τέτοια-, αλλά οφείλονται και συνδέονται με συγκεκριμένες ομάδες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων».

Μάλιστα, χαρακτηρίσατε τουλάχιστον περίεργο το γεγονός ότι το φαινόμενο εντάθηκε τόσο μετά τις αποκαλύψεις για τα κυκλώματα των πλαστών εισιτηρίων και της εφαρμογής του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά κυρίως όταν η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η φύλαξη των χώρων του Μετρό θα φύγει από τους ιδιώτες εργολάβους και θα περάσει στην ευθύνη της Ελληνικής Αστυνομίας.    Υπουργέ Σπίρτζη, μάλλον δεν καταλάβατε τι είπατε.

Στις 23/12/2016, αναρτήθηκε στο indymedia το παρακάτω κείμενο (η σύνταξη και η ορθογραφία του διατηρήθηκαν):«[Αθήνα] Ανάληψη ευθύνης για το κάψιμο 3 τρόλεϊ. Το βράδυ της Δευτέρας 19-12-2016 ομάδα συντρόφων αποφασίσαμε να ζεστάνουμε λίγο τον αστικό χειμώνα βάζοντας φωτιά στην κοινωνική ειρήνη και απάθεια. Με μόλις 5 λίτρα εύφλεκτου υλικού και άπειρο μίσος για κάθε εξουσία βγήκαμε στην Πατησίων, σταματήσαμε διερχόμενα τρόλει και αφού κατεβάσαμε επιβάτες και οδηγούς, τα μπουρλωτιάσαμε.Τρία τρόλει καμμένα, ένα για κάθε προφυλάκιση συλληφθέντων από τις συγκρούσεις της 6 Δεκέμβρη.Δύναμη στον αναρχικό κρατούμενο Παναγιώτη Αργυρού (μέλος της ΣΠΦ) που πρόσφατα το κράτος τον καταδίκασε σε 7 ακόμα χρόνια αιχμαλωσίας, αυτή τη φορά για απόπειρα εμπρησμού λεοφωρείου το 2009».

Στις 9/2/2017 δημοσιεύτηκε στο ίδιο site το παρακάτω κείμενο (η σύνταξη και η ορθογραφία του διατηρήθηκαν):«δημόσια παρέμβαση στα ΜΜΜ.
Την Τετάρτη 01/02, ήταν η πρώτη μέρα (σταδιακής) εφαρμογής του ηλεκτρονικού ειστηρίου σε λεωφορεία, τρόλει, ηλεκτρικό και τράμ. Έτσι κι εμείς από τη μεριά μας συμμετείχαμε στα εγκαίνια του ΟΑΣΑ με τον δικό μας τρόπο.Πραγματοποιήσαμε παρέμβαση στις αφετηρίες των λεωφορείων 608 και 220,221,235 με πανό που έγραφε «Ούτε μπάρες, ούτε εισιτήρια, ούτε ελεγκτές, ελεύθερες μετακινήσεις για όλους/όλες». Μοιράζοντας κείμενα ενάντια στα νέα μέτρα επιτήρησης και ελέχγου στα ΜΜΜ και συνομιλώντας με επιβάτες και περίοικους. Στα πλαίσια της δημόσιας παρέμβασηςαφαιρέσαμε όσα παλιά και νέα ακυρωτικά μηχανήματα βρέθηκαν στο δρόμο μας θέλοντας απ’τη μια να δώσουμε ένα παράδειγμα του προτάγματός μας για σαμποτάζ και από την άλλη να κάνουμε πράξη τις ελεύθερες μετακινήσεις για όλους/ες.

Για να αφαιρέσουμε τα νέα ακυρωτικά μηχανήματα χρειαστήκαμε άλεν ν.4 και ΤΤ25. Για τα παλιά αρκεί άλεν ν.5. Και ένα μονωμένο κόφτη για να κόψουμε τα καλώδια.Τα νέα μέτρα (μπάρες, ηλ. εισιτήριο κτλ) εντείνουν τον έλεγχο και την επιτήρηση στις ζωές μας, στην καθημερινή μας μετακίνηση από και για τη δουλειά, για την αναζήτηση δουλειάς, τη σχολή, τις καθημερινές μας ανάγκες. Το κόστος των μετακινήσεων πρέπει να βαραίνει αυτούς τους οποίους εξυπηρετούν. Οι μετακινήσεις υπάρχουν για τις ανάγκες του κεφαλαίου, του κράτους και της αγοράς. Και αυτό το κόστος προσπαθούν να το μεταφορτώσουν σε εμάς. Εμείς αρνούμαστε αυτό το κόστος, προτάσσουμε τις ελεύθερες μετακινήσεις, αρνήσεις πληρωμών και σαμποτάζ στα νέα συστήματα στα ΜΜΜ».

Υπουργέ, οι «ομάδες συντρόφων» κάνουν υπερωρίες καίγοντας τα τρόλεϊ και καταστρέφοντας τα ακυρωτικά μηχανήματα στους σταθμούς. Παράλληλα, περήφανα αναλαμβάνουν την ευθύνη γι αυτό, ενώ περιγράφουν μέχρι και τη μεθοδολογία τους. 

Και βγαίνετε τώρα εσείς και μιλάτε για «συγκεκριμένα συμφέροντα» και σύνδεση με «ιδιώτες εργολάβους»; Τι είναι οι «ομάδες συντρόφων», υπουργέ, μπράβοι του κοινού ποινικού δικαίου;    Εκτός εάν, υπουργέ Σπίρτζη, εννοείτε ότι αυτό είναι οι «ομάδες συντρόφων», οπότε το πράγμα αλλάζει…»

                                         (Άρθρο της Χρ.Ταχιάου από το protagon.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...