«Έλλειμμα 98.529.000 ευρώ (-98,5 εκατ. ευρώ) θα εμφανίσει μια
από τις πιο «δαπανηφόρες» ΔΕΚΟ το 2018, η «Αττικό Μετρό Α.Ε.», σύμφωνα με τον
προϋπολογισμό της για την τρέχουσα χρονιά που ενέκρινε το υπουργείο
Οικονομικών, με την υποσημείωση όμως για κόφτη στις μη μισθολογικές παροχές των
εργαζομένων.
Εφόσον η δαπάνη αυτών των αμοιβών υπερβαίνει τις 5.000 ευρώ ετησίως
και για το σύνολο του προσωπικού (440 άτομα εν προκειμένω στην «Αττικό Μετρό»),
η έγκριση για την καταβολή αυτών των παροχών θα δίδεται μόνον κατόπιν μελέτης
και σύμφωνα με τους στόχους του αυστηρού δημοσιονομικού πλαισίου που εφαρμόζει
η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ βάσει των στόχων του Μνημονίου που έχουν θέσει οι
δανειστές.
Το έλλειμμα των 98,5 εκατ. ευρώ για μια ΔΕΚΟ με 440 εργαζόμενους
είναι από μόνο του «σκάνδαλο», ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη το γεγονός ότι, το
2017, το έλλειμμα προϋπολογίστηκε στα 101 εκατ. ευρώ!
Πώς είναι δυνατόν μια
εταιρία που παρέχει υπηρεσίες για τις οποίες τα εκατομμύρια των πολιτών της
Αθήνας δεν γίνεται να χρησιμοποιούν αν δεν πληρώνουν καθημερινά εισιτήριο να
εμφανίζει έλλειμμα 98,5 εκατομμυρίων ευρώ το 2018 προστιθέμενο σε έλλειμμα 101
εκατ. ευρώ του 2017; Πού πηγαίνουν τα λεφτά από το υστέρημα των εργαζομένων με
μισθούς 400 ευρώ και από τις τσεκουρωμένες συντάξεις που θα μειωθούν άλλο ένα
18% σε μερικούς μήνες;
Η απάντηση στα εύλογα ερωτήματα είναι ότι η «Αττικό Μετρό»,
που παίρνει και ένα 8% από τις εισπράξεις των εισιτηρίων της ΣΤΑΣΥ, τα οποία
αυξήθηκαν το 2016, ξοδεύει τα έσοδα για υπέρογκες δαπάνες με αποτέλεσμα να έχει
τεράστιο έλλειμμα παρά την επιχορήγηση των 250 εκατ. ευρώ που παίρνει από το
κράτος!Από τις δαπάνες αυτές ο μισθοί των 440 εργαζομένων κοστίζουν 13,32 εκατ.
ευρώ για το 2018 (13,42 εκατ. ήταν για το 2017). Κατά μέσο όρο δηλαδή η
μισθοδοσία ανά απασχολούμενο σε μια ελλειμματική ΔΕΚΟ με άνοιγμα 98,5
εκατομμύρια ευρώ είναι στα 2.522 ευρώ το μήνα!!
Τα έσοδα της «Αττικό Μετρό Α.Ε.»
για το 2018 υπολογίζονται στα 268.910.000 ευρώ. Τα, δε, έξοδα του 2018 στα
367.439.000 ευρώ. Και το έλλειμμα (έσοδα μείον έξοδα) είναι -98,5 εκατ. ευρώ
στον πίνακα του νέου προϋπολογισμού που ενέκριναν με τις υπογραφές τους ο
υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Γ.
Χουλιαράκης[...]
Το βέβαιο είναι ότι το έλλειμμα των 98,5 εκατ. ευρώ στην
«Αττικό Μετρό» για το 2018, αν δεν κλείσει με μείωση μισθών των υπαλλήλων, δεν
μπορεί να φορτωθεί ξανά στις πλάτες ανέργων και χαμηλόμισθων με μια νέα αύξηση
εισιτηρίων».
(Μarκetnews.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου