αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

'Οπισθεν ..ολοταχώς

Κι ενώ την πόλη μας απασχολεί και πάλι το θέμα της        "Όασης" και αν και πότε γίνει επιτέλους καφενείο (κάτι που οπουδήποτε αλλού θα είχε γίνει χρόνια τώρα χωρίς να πάρει τις διαστάσεις που πήρε εδώ) άλλες πόλεις "πετάνε" κυριολεκτικά προς το μέλλον. Και δεν εννοούμε μόνον στις υποδομές (δρόμοι, πεζοδρόμια, άσφαλτος παντού, πεζόδρομοι, πάρκα , κτλ.)  αλλά και στους στόχους που θέτουν και πετυχαίνουν ξεπερνώντας και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.

Έτσι, για παράδειγμα, μαθαίνουμε ότι τα Τρίκαλα άγγιξαν το 1.000.000 επισκέπτες φέτος με τον χριστουγεννιάτικο "Μύλο των ξωτικών" ενώ πέρσι είχαν 710.000 επισκέπτες. Όπως γράφει το δελτίο τύπου του Δήμου Τρικκαίων "μέσα στην καρδιά του χειμώνα δημιούργησαν μια υψηλή τουριστική περίοδο" για την πόλη τους και τόνωσαν όσο δε λέγεται την τοπική τους αγορά, τα μαγαζιά, τους παραγωγούς. Τη δεύτερη χρονιά τριπλασίασαν το χώρο ανάπτυξης του χριστουγεννιάτικου πάρκου και ενίσχυσαν τις παιδαγωγικές δράσεις όπως για παράδειγμα την Έκθεση αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας. Ο χώρος που φιλοξένησε τις δράσεις αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και η πόλη βραβεύτηκε για την ανάδειξη του Μύλου Ματσόπουλου. "Την επόμενη χρονιά περιμένουν απίστευτα οφέλη για την πόλη" όπως λένε.

38. 000 μαθητές πέρσι από 25 νομούς επισκέφτηκαν την πόλη , φέτος ξεπέρασαν τις 50.000. Πάνω από 600 εθελοντές και 210 εποχικοί εργαζόμενοι εργάστηκαν για αυτή την επιτυχία. Πάνω από 2.000.000 εκατομμύρια επισκέψεις είχε η σελίδα τους στο διαδίκτυο. 34 οι ζωντανές συνδέσεις από εκπομπές υψηλής τηλεθέασης που πραγματοποιήθηκαν. Εντυπωσιακότατη η διαφήμιση που έγινε στην πόλη. Κάτι ανάλογο συμβαίνει εδώ και δέκα χρόνια και στη Δράμα αλλά και σε άλλες πόλεις που αρχίζουν σιγά σιγά να μπαίνουν στο νόημα.

Εμείς εδώ ασχολούμαστε ακόμη με την "Όαση" και  το "Γιαννιώτικο σαλόνι" ή μάλλον αλώνι,  έτσι που το κατάντησαν. Περιοχές της πόλης μας θυμίζουν τρίτο κόσμο σε υποδομές (Κλειστό γυναστήριο, μουσικό σχολείο), τα πάρκα είναι εγκαταλειμμένα πάρκιγκ και η πόλη αρνείται να γιορτάσει Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά ενώ θεωρείται ως μία από τις πιο ακριβές πόλεις στην Ελλάδα.

Πολλές  πόλεις στη χώρα έχουν συνδέσει το όνομά τους με γεγονότα και πολιτισμικά δρώμενα που φέρνουν επισκέπτες και τονώνουν την τοπική οικονομία διαφημίζοντας ταυτόχρονα και τις πόλεις.

Εμείς τι πόλη θέλουμε να είμαστε τελικά; Η πόλη του "Τσίπουρο Φεστ"; 


ΤΡΙΚΑΛΑ

ΙΩΑΝΝΙΝΑ

ΤΡΙΚΑΛΑ


                                                                          ΙΩΑΝΝΙΝΑ


                                                                             ΔΡΑΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...