Έτσι, για παράδειγμα, μαθαίνουμε ότι τα Τρίκαλα άγγιξαν το 1.000.000 επισκέπτες φέτος με τον χριστουγεννιάτικο "Μύλο των ξωτικών" ενώ πέρσι είχαν 710.000 επισκέπτες. Όπως γράφει το δελτίο τύπου του Δήμου Τρικκαίων "μέσα στην καρδιά του χειμώνα δημιούργησαν μια υψηλή τουριστική περίοδο" για την πόλη τους και τόνωσαν όσο δε λέγεται την τοπική τους αγορά, τα μαγαζιά, τους παραγωγούς. Τη δεύτερη χρονιά τριπλασίασαν το χώρο ανάπτυξης του χριστουγεννιάτικου πάρκου και ενίσχυσαν τις παιδαγωγικές δράσεις όπως για παράδειγμα την Έκθεση αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας. Ο χώρος που φιλοξένησε τις δράσεις αξιοποιήθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και η πόλη βραβεύτηκε για την ανάδειξη του Μύλου Ματσόπουλου. "Την επόμενη χρονιά περιμένουν απίστευτα οφέλη για την πόλη" όπως λένε.
38. 000 μαθητές πέρσι από 25 νομούς επισκέφτηκαν την πόλη , φέτος ξεπέρασαν τις 50.000. Πάνω από 600 εθελοντές και 210 εποχικοί εργαζόμενοι εργάστηκαν για αυτή την επιτυχία. Πάνω από 2.000.000 εκατομμύρια επισκέψεις είχε η σελίδα τους στο διαδίκτυο. 34 οι ζωντανές συνδέσεις από εκπομπές υψηλής τηλεθέασης που πραγματοποιήθηκαν. Εντυπωσιακότατη η διαφήμιση που έγινε στην πόλη. Κάτι ανάλογο συμβαίνει εδώ και δέκα χρόνια και στη Δράμα αλλά και σε άλλες πόλεις που αρχίζουν σιγά σιγά να μπαίνουν στο νόημα.
Εμείς εδώ ασχολούμαστε ακόμη με την "Όαση" και το "Γιαννιώτικο σαλόνι" ή μάλλον αλώνι, έτσι που το κατάντησαν. Περιοχές της πόλης μας θυμίζουν τρίτο κόσμο σε υποδομές (Κλειστό γυναστήριο, μουσικό σχολείο), τα πάρκα είναι εγκαταλειμμένα πάρκιγκ και η πόλη αρνείται να γιορτάσει Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά ενώ θεωρείται ως μία από τις πιο ακριβές πόλεις στην Ελλάδα.
Πολλές πόλεις στη χώρα έχουν συνδέσει το όνομά τους με γεγονότα και πολιτισμικά δρώμενα που φέρνουν επισκέπτες και τονώνουν την τοπική οικονομία διαφημίζοντας ταυτόχρονα και τις πόλεις.
Εμείς τι πόλη θέλουμε να είμαστε τελικά; Η πόλη του "Τσίπουρο Φεστ";
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΔΡΑΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου