Διαβάζουμε στο δίκτυο ότι:
"Τα Μουσικά Σχολεία ξεκίνησαν να λειτουργούν
πειραματικά στα τέλη της δεκαετίας του 1980 (το πρώτο ήταν στην
Παλλήνη ) και μέχρι σήμερα υπάρχουν 42 Μ.Σ. σε όλη την Ελλάδα. Κάθε
Μ.Σ, λειτουργεί ως ενιαία σχολική μονάδα, χωρίζεται εσωτερικά σε
Γυμνάσιο και Λύκειο, όπου διδάσκονται όλα τα μαθήματα και οι κατευθύνσεις όπως
διδάσκονται στα άλλα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, αλλά γίνονται επίσης και
μαθήματα μουσικής παιδείας. Εκτός από τα θεωρητικά Ευρωπαϊκής και Βυζαντινής
Μουσικής, οι μαθητές διδάσκονται σε ατομικά μαθήματα και τρία (3) μουσικά
όργανα. Ένα όργανο επιλογής (κιθάρα, ούτι, βιολί παραδοσιακό ή κλασικό,
σαντούρι, κανονάκι, παραδοσιακά ή ευρωπαϊκά κρουστά, βιολοντσέλο, ακορντεόν,
σαξόφωνο, κλαρινέτο κλπ) και δύο υποχρεωτικά: πιάνο, ως όργανο αναφοράς της
ευρωπαϊκής μουσικής και ταμπουρά, ως όργανο αναφοράς της παραδοσιακής μουσικής.
Κάθε μαθητής συμμετέχει σε Μουσικά Σύνολα
(χορωδία και ορχήστρα έντεχνης ελληνικής μουσικής, χορωδία και ορχήστρα
παραδοσιακής μουσικής, ορχήστρα πνευστών οργάνων, εγχόρδων κλπ) και αναπτύσσει
τη δημιουργικότητα, το ταλέντο του, την ευαισθησία του, αποκτά εμπειρίες που
δεν είναι προσβάσιμες μέσα από άλλες οδούς, δημιουργεί κώδικα συνεργασίας και
ηθικών αξιών."
Δείτε τώρα κάποια μουσικά σχολεία σε πόλεις της χώρας και κάντε μία σύγκριση με το άθλιο κυριολεκτικά σχολικό κτίριο της πόλης μας το οποίο θα έπρεπε να πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να συμβούν όσα περιγράφονται παραπάνω.
Τι κάνουν οι αρμόδιοι φορείς στην πόλη μας; Γιατί άφησαν την κατάσταση να φτάσει σ' αυτό το επίπεδο; Πάλι τελευταίοι και ουραγοί;
ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΔΡΑΜΑΣ
ΣΕΡΡΩΝ
ΒΟΛΟΥ
ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου