Είναι τυχαίο ότι τα μπλόκα της τροχαίας γίνονται πάντα σε συγκεκριμένα σημεία: σε κατηφορικές τεράστιες ευθείες όπου μόνο του το αυτοκίνητο, σχεδόν χωρίς να το καταλάβεις, θα πάει με 150; Ή σε δήθεν κατοικημένες ζώνες στο πουθενά (με ένα βενζινάδικο αριστερά και μια αποθήκη δεξιά) όπου ξαφνικά βλέπεις μια πινακίδα με 50 μπροστά σου; Ή, στη μοναδική μεγάλη ευθεία μετά από 10 χλμ. στροφές, όπου επιτέλους μπορείς να προσπεράσεις το τρακτέρ που σε πήγαινε μισή ώρα "καροτσάκι", αλλά για έναν ανεξήγητο λόγο απαγορεύεται το προσπέρασμα;
. Η Αθήνα είναι η μόνη πόλη της Ευρώπης που έχει διόδια στον δρόμο που τη συνδέει με το αεροδρόμιό της. Είναι τυχαίο ότι οι χώρες με οδικό δίκτυο χωρίς διόδια είναι και οι περισσότερο αναπτυγμένες;
Υ.Γ. 2 Τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε, οχτακόσια χρόνια τώρα, δεν είναι φόρος. Είναι ΤΕΛΗ, που, σύμφωνα με το Σύνταγμα, έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα. ΟΦΕΙΛΟΥΝ, δηλαδή, ΟΛΑ, μέχρι το τελευταίο ευρώ, να επενδύονται στη συντήρηση και την επέκταση του οδικού δικτύου και το κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ να δίνει λογαριασμό για το τι τα έκανε. Μπορεί ένας αρμόδιος να μας ενημερώσει πού πήγαν τα δισεκατομμύρια ευρώ που πλήρωσε ο Έλληνας οδηγός όλα αυτά τα χρόνια;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου