αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Αυτός είναι συνδικαλισμός....



Το Έθνος δημοσίευσε τις συνομιλίες του προέδρου του συνδικάτου εργαζομένων του νοσοκομείου «Σωτηρία», Βασίλη Κονιδιάτη ο οποίος ζήτησε από την διευθύντρια του νοσοκομείου 50.000 ευρώ για να πείσει τους εργαζόμενους να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις. Εκείνη κατέφυγε στην αστυνομία και η συνέχεια είναι γνωστή..

Το επόμενο απόσπασμα είναι ενδεικτικό..
 07-10-2013 και ώρα 13:25, εντός της οικίας της Διοικήτριας του Σωτηρία
  • Διοικήτρια: Αργησες πολύ. Δώδεκα και μισή με μία σου είπα (ακατάληπτο). Ολα. Παρ'τα.
  • Συνδικαλιστής: Τι να τα κάνω;
  • Δ: Τα θες ή δεν τα θες; Αν δεν τα θες τα παίρνω εγώ.
  • Σ: Κάτσε να μιλήσουμε λίγο.
  • Δ: Λοιπόν λέγε πόσα θες: Θες και τα τρία (ακατάληπτο)
  • Σ: Τι λες τώρα:
  • Δ: Θες να τα μετρήσεις:
  • Σ: Τι λες τώρα:
  • Δ: Πόσα θες; Πόσα θες; Θες αυτήν; Θες αυτήν; Σου έχω δύο.
  • Σ: Μια σακούλα. Θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο πόσα είναι. Την Παρασκευή.
  • Δ: Θα τα πούμε την Παρασκευή . Ακου. Θέλω ένα πράγμα από σένα.
  • Σ: Ναι.
  • Δ: Θέλω να μου υποσχεθείς ότι (ακατάληπτο) θα φτιάξεις τα πάντα. Μη μου κάνεις φασαρία. Σ' αυτήν τα θες ή σ' αυτήν. Που σε βολεύει; ( Αναφέρονται στη συσκευασία των χρημάτων).
  • Σ: (ακατάληπτο)
  • Δ: Ναι. Μπορείς;
  • Σ: Μια τυπική θα γίνει επικοινωνία.
  • Δ: ΝΑΙ.
  • Σ: (ακατάληπτο)...το εξώδικο θα πάει...(ακατάληπτο).
  • Δ: Θέλω να γίνουν πάρα πολύ ήρεμα (ακατάληπτο). Εχω εκτεθεί πάρα πολύ.
  • Σ: (ακατάληπτο).
  • Δ: Στα μάτια των παιδιών μου δηλαδή έχω εκτεθεί πολύ. Εχω εκτεθεί.
  • Σ: Το ξέρω.
  • Δ: Δηλαδή εάν τα δουν αυτά θα σε σκοτώσω, έχει δίκιο θα σε πιάσω από τον λαιμό θα σε σκοτώσω.
  • Σ: Είναι δυνατόν κυρία Καρρά:
  • Δ: Δεν υπάρχει περίπτωση.
  • Σ: Τι με πέρασες κυρία...
  • Δ: Και πρόβλημα. Τι θα πω εγώ μετά;
  • Σ: Θα δημιουργήσω εγώ πρόβλημα;
  • Δ: Ξέρω εγώ; Οχι εσύ προσωπικά. Οχι.
Όπως διαβάζουμε στο "Πρώτο Θέμα", ο πρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων του νοσοκομείου «Σωτηρία» που συνελήφθη το μεσημέρι της Δευτέρας έξω από το σπίτι της διοικήτριας του νοσηλευτικού ιδρύματος, κρατώντας 50.000 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα για να σταματήσει τις κινητοποιήσεις, παρότι μόλις 45 χρόνων, θεωρούνταν ένας τυπικός συνδικαλιστής της δεκαετίας του… 1980. Χρησιμοποιούσε την ιδιότητά του και τη θέση του, όπως λένε εργαζόμενοι από το «Σωτηρία», κυρίως για να τακτοποιεί υποθέσεις «ημετέρων» και ψηφοφόρων και λιγότερο για να αναδεικνύει ζητήματα του νοσοκομείου και γενικά των εργαζομένων.

                                                                           (Σκίτσο του Ηλία Μακρή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...