Όταν ένας γνωστός ποπ τραγουδιστής θέλει
να εμφανιστεί στο θέατρο και μάλιστα σε αρχαία τραγωδία, παίζοντας έναν αρκετά δύσκολο ρόλο, στον οποίο διέπρεψαν άλλοι πριν από κείνον επιδιώκοντας
να φέρει στο θέατρο το Fan club του, όπως και έγινε
φυσικά, η παγίδα είναι διπλή.
Αφενός να πιστέψει και ο ίδιος ότι η
ερμηνεία του ήταν συγκλονιστική όπως του λένε τα διάφορα μέσα που τον στηρίζουν
και αφετέρου οι οποιεσδήποτε κριτικές από ηθοποιούς που σπούδασαν το
αντικείμενο - όπως ίσως και ο ίδιος το τραγούδι - και καλοπροαίρετες να είναι
θεωρούνται
αιτία πολέμου.
Τον είδαμε τον Σάκη να ντρέπεται και να
υποκλιθεί στην πρώτη του εμφάνιση μπροστά στο θεατρόφιλο κοινό. Έπρεπε να τον
τραβήξει ο Λιγνάδης μπροστά για να υποκλιθεί. Μετά βέβαια πήρε το κολάι και τραβούσε
ο ίδιος τους ηθοποιούς μπροστά.
Τώρα διαβάζουμε ότι δήλωσε πως η κριτική που του
ασκείται οφείλεται στο ότι πιθανώς να περίμεναν οι κριτικοί να βγει γυμνός στη
σκηνή για να τους αρέσει κι αυτός που βγήκε με το σλιπάκι τους κακοκάρδισε.
Είναι κρίμα να μην καταλαβαίνεις πότε είσαι καλός
και πότε όχι, πότε κάτι σου πάει και πότε όχι. Πώς στο θέατρο δεν πουλάς μόνο
τη φάτσα σου αλλά και την αλλαγή της περσόνας σου. Ο ίδιος δήλωσε στα μέσα ότι βλέπει τον εαυτό
του μέχρι και στην Επίδαυρο. "Γιατί
όχι;" αναρωτήθηκε όταν τον ΄ρωτησαν οι δημοσιογράφοι. Μήπως δεν έκανε άλλωστε
και κινηματογράφο; Πώς την έλεγαν την ταινία είπατε;
Βέβαια όταν κάποιος έχει μάθει ως ποπ
είδωλο να τον "σπρώχνουν" συνεχώς τα μέσα πώς τώρα να χωνέψει ότι ενδέχεται
κάποιος και να του ασκήσει αρνητική
κριτική;
Ας έχει υπόψη του όμως ότι ο θεατής
έχει δει κι άλλους Διόνυσους πριν από τον ίδιο και η σύγκριση μαζί τους είναι
συντριπτική σε βάρος του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου