αντί προλόγου..



'Eχουμε την τύχη να ζούμε σε μια πόλη ευνοημένη από τη φύση και την ιστορία. Tα δυνατά της σημεία είναι πολλά και λίγο-πολύ γνωστά. Yπάρχουν όμως κι εκείνα- και δεν είναι λίγα - που τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά και μας πληγώνουν , ταλαιπωρούν την αισθητική μας.

Στο μπλογκ αυτό θα διαβάζετε σκέψεις, παρατηρήσεις αλλά και προτάσεις που έρχονται αυθόρμητα στο νου περιδιαβαίνοντας τους δρόμους της μοναδικής αυτής πόλης που μπορεί να γίνει ακόμη πιο όμορφη και συναρπαστική. Θα διαβάσετε επίσης και κάποιες άλλες αναρτήσεις (κείμενα, φωτογραφίες, γελοιογραφίες) που αφορούν τη γενικότερη πολιτική και όχι μόνο επικαιρότητα.

Διαβάστε τις προηγούμενες αναρτήσεις μας στη διεύθυνση www.ioannina2011.blogspot.com

Βρείτε μας και στο Facebook: https://www.facebook.com/skeptomenoipolites.ioanninon

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Νομός για διόδια , όχι για κόμβους..



Και τα διόδια του Δρίσκου ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία η Εγνατία Οδός, από ό,τι διαβάζουμε. 
Τρώγονται οι τοπικοί βουλευτές Κασσής και Καλογιάννης με συνεχείς ανακοινώσεις, απαντήσεις και αναταπαντήσεις στον τοπικό τύπο για να μας κάνουν εντύπωση.


Είναι ο μόνος Νομός στη χώρα από όπου διέρχεται η Εγνατία και ο οποίος θα έχει τρεις σταθμούς διοδίων. Απίστευτο! Επίσης η μόνη πόλη που ΔΕΝ θα έχει κατ' ουσίαν ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ κόμβο εξόδου της προκοπής. 
Να τους  υπενθυμίσουμε πόσους έχουν τα Γρεβενά ή η Κοζάνη; Τα Ιωάννινα, πόλη λεκανοπεδίου με 200.000 πληθυσμό, έχουν μισόν. Είναι δυνατόν;
Τα κορόϊδα άλλωστε υπάρχουν μόνο για να πληρώνουν.

Ο κ. Καλογιάννης ήταν στα πράγματα όταν κατασκευαζόταν η Εγνατία. Πώς του διέφυγε αυτό που γινόταν μπροστά στα μάτια του; 
Ο κ. Κασσής ήταν δήμαρχος Περάματος επί σειρά ετών, αν δε μας ξεγελάει η μνήμη μας. Έκανε τότε μεγαλόστομες διακηρύξεις για Πέραμα με ζώνη πρασίνου, με παραλίμνια αναπλασμένη περιοχή, αντίπαλον δέος του Μώλου των Ιωαννίνων. Μέχρι και για τελεφείκ μιλούσε προς τους Λιγγιάδες. Έχετε πάει προς Πέραμα τελευταία;  Να πάτε, να πάτε να θαυμάσετε..


Εν τω μεταξύ, από αυτά που δηλώνει η ίδια η Εγνατία, το κόστος συντήρησης της οδού ανέρχεται στο ιλιγγιώδες ποσόν των 100 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ευρώ ετησίως. Για καινούριο δρόμο μιλάμε. Μήπως ισχύει κι εδώ ό,τι διαβάζαμε για κόστος κατασκευής  δρόμων τρεις φορές πάνω από ό,τι στην Ισπανία για παράδειγμα; Ίσως στα πλαίσια της πειθούς για το αναγκαίο του πράγματος να κλείνουν εναλλάξ και με τέτοια ευκολία το ένα από τα δύο ρεύματα στις σήραγγες , χωρίς να συμβαίνει εκεί τίποτε απολύτως. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή. Και τα συνήθη κορόϊδα να περνάνε από το ταμείο.

    Η ευκολία κατασκευής κόμβου είναι πασιφανέστατη.
    Η άρνηση  ανεξήγητη.

    Εδώ δηλαδή πώς κατασκευάστηκε; Ήταν πιο εύκολο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...