«Υπάρχει ένας πολιτικός
που τη μία μέρα ξεσπαθώνει στη Bουλή υπέρ των επιδομάτων που μοιράζει η
κυβέρνησή του –με χρήματα που προήλθαν από την περικοπή του Προγράμματος
Δημοσίων Επενδύσεων– και την άλλη, απάντησε μιλώντας σε πυρόπληκτο στο Μάτι η
οποία διαμαρτυρήθηκε για το επίδομα που δεν έλαβε: «Και να σου πω και κάτι
άλλο; Και να ’παιρνες 2.000 ευρώ, έτσι ως... Δε θα γινόταν τίποτα. Θα τά ’χανες
αυτά τα χρήματα, θα τα σκόρπαγες, θα τα σπατάλαγες».
Ο ίδιος πολιτικός είναι
εναντίον της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αλλά έχει αποφασίσει να φοιτούν τα παιδιά
του σε ιδιωτικό σχολείο.Ο πολιτικός αυτός ενώ έχει δηλώσει δημόσια ότι δεν
είναι θρησκευόμενος, ζήτησε σε επίσκεψή του στο Άγιο Όρος το καλοκαίρι του 2014
να μείνει για δεκαπέντε λεπτά μόνος με την εικόνα της Παναγίας.Ο ίδιος
πολιτικός είναι από μικρός οπαδός του Παναθηναϊκού, αλλά στη Θεσσαλονίκη
εμφανίζεται πολύ φιλικός προς τον ΠΑΟΚ.
Ο πολιτικός αυτός υπερηφανεύεται για τα αποτελέσματα της
οικονομικής του πολιτικής, όταν ο ίδιος ισχυριζόταν ότι η πολιτική αυτή του
επιβλήθηκε με πραξικόπημα και η γυναίκα του κλαίει κάθε χρόνο στην επέτειο του
υποτιθέμενου πραξικοπήματος.Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε με πολλά. Για τη στάση
απέναντι στο ΝΑΤΟ και τους Αμερικάνους, για το μνημόνιο που θα καταργούσε με
ένα νόμο και ένα άρθρο, για τον ΕΝΦΙΑ που θα ακύρωνε, για τις 100.000
προσλήψεις στο δημόσιο που έπρεπε να γίνουν για να αντιμετωπιστεί η
κρίση.
Έχουμε συνηθίσει οι πολιτικοί άλλα να λένε προεκλογικά και άλλα να κάνουν
μετεκλογικά. Ο Αλέξης Τσίπρας περιέχει αυτούς τους πολιτικούς, αλλά και τους
υπερβαίνει. Η δημαγωγία του δεν στηρίχτηκε απλώς σε απατηλές υποσχέσεις.
Στηρίχτηκε σε έναν άνευ προηγουμένου διχασμό και σε μια πρωτοφανή ρητορική
μίσους.Το «ή εμείς ή αυτοί» και το «ή
θα τους τελειώσουμε ή θα μας τελειώσουν» δημιούργησαν κλίμα εμφυλίου
πολέμου.
Κοιτάζοντάς τα σήμερα όλοι διαπιστώνουν ότι ήταν εργαλεία ψυχρά
μεθοδευμένης επιθετικότητας με σκοπό την κατάκτηση της εξουσίας. Τώρα που τα
συνθήματα έχουν αδειάσει από περιεχόμενο, φαίνεται ξεκάθαρα η ανηθικότητα
εκείνων που τα χρησιμοποίησαν για να διαχωρίσουν ηθικολογικά την κοινωνία σε
καλούς και κακούς[...]
Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν αντιμνημονιακός όταν τον συνέφερε και
έγινε μημονιακός όταν το συμφέρον του, δηλαδή η διατήρηση της εξουσίας, το
απαιτούσε. Ο Αλέξης Τσίπρας μπορεί να υποστηρίξει κάτι και αμέσως μετά να
υποστηρίξει το αντίθετό του.Χωρίς συναίσθηση της ευθύνης μιλούσε για
ανθρωπιστική κρίση και με την ίδια έλλειψη συναίσθησης αντιμετώπισε τους
πυρόπληκτους στο Μάτι αφ’ υψηλού σνομπάροντας τα 2.000 ευρώ.
Είναι ο ίδιος που
ρωτούσε «τι ώρα θα πετάξουν τα αεροπλάνα» στην ανεκδιήγητη σύσκεψη των υπουργών
του το βράδυ της μεγάλης καταστροφής.Θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε τον Αλέξη
Τσίπρα με ηθοποιό που αλλάζει ρόλους. Όμως οι ηθοποιοί όταν τελειώσουν την
ερμηνεία του ρόλου τους επιστρέφουν στον εαυτό τους.
Για τον Αλέξη Τσίπρα είναι
αμφίβολο αν επιστρέφει σε κάποιον εαυτό γιατί εαυτός και ρόλος δείχνουν να
έχουν γίνει ένα. Γιατί ποιος άλλος θα έλεγε με τόση έμφαση ότι δεν υπάρχουν
κλούβες των ΜΑΤ έξω από το γραφείο του, όταν όλοι βλέπουν κάθε μέρα τις τρεις
κλούβες στη γωνία Ηρώδου του Αττικού και Βασιλίσσης Σοφίας;»
(Σπ.Μπλέτσας- ATHensvoice)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου